حضور نمایندگان ایران در رده های سی وهشتم، پنجاه ونهم و شصت ودوم

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران: شمشیربازان اعزامی به مسابقات جام جهانی ایتالیا با قرار دریافت در رده های سی وهشتم، پنجاه ونهم و شصت ودوم در جدول 64 نفره به کار خود سرانجام دادند.

حضور نمایندگان ایران در رده های سی وهشتم، پنجاه ونهم و شصت ودوم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، دیدارهای حذفی مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا در شهر پادوا و در جدول 64 نفره پیگیری شد.

علی پاکدامن یکی از 3 نماینده کشورمان در این مرحله از مسابقات بود که در مصاف با ریچارد هوبرز آلمانی با نتیجه 15 بر 11 باخت. این بازیکن که با 6 برد متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی به طور مستقیم به این جدول صعود نموده بود در رده بندی نهایی عنوان سی وهشتم را به خود اختصاص داد.

محمد رهبری که بعد از انجام 8 بازی و کسب 5 پیروزی وارد جدول 64 نفره مسابقات شد، در این مرحله مقابل بندیکت واگنر از آلمان با نتیجه 15 بر 6 باخت. این شمشیرباز کشورمان در رده بندی نهایی در صندلی پنجاه ونهم نهاده شد.

مجتبی عابدینی دیگر نماینده ایران در جدول 64 نفره مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا بود. وی که با غلبه بر نماینده اتریش وارد این جدول شد، در این مرحله به مصاف آرون زیلاگی از مجارستان رفت و بازی را 15 بر 12 واگذار کرد و در رده بندی نهایی صاحب صندلی شصت و دوم شد.

عابدینی در حالی این بازی را واگذار کرد که حریفش یعنی آرون زیلاگی مجارستانی در نهایت عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.

محمد فتوحی دیگر شمشیرباز اعزامی ایران به مسابقات جام جهانی ایتالیا بود. وی که پیش از رسیدن به جدول 64 نفره و با شکست مقابل مونتانو، قهرمانی المپیک از ایتالیا از دور مسابقات کنار رفته بود در رده بندی نهایی بازیکنان در صندلی هشتاد و هفتم نهاده شد.

بدین ترتیب 4 شمشیرباز اعزامی ایران به کار خود در بخش انفرادی مسابقات جام جهانی ایتالیا سرانجام دادند. این بازیکنان امروز در بخش تیمی این رقابت ها به مصاف حریفان شان می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 551

به "حضور نمایندگان ایران در رده های سی وهشتم، پنجاه ونهم و شصت ودوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نمایندگان ایران در رده های سی وهشتم، پنجاه ونهم و شصت ودوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید