ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد شروع شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، ثبت نام نقل و انتقال نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد از امروز (25 خرداد) شروع شد و تا 31 تیر ماه ادامه دارد.

ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 از امروز یک شنبه 25 خردادماه شروع شد و تا 31 تیرماه ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت نام بایستی به سامانه منادا به نشانی https:// monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

تمامی مراحل و فرایند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال دانشجویی به وسیله سامانه منادا قابل پیگیری است، متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی خودداری نمایند.

با توجه شرایط خاص پیش آمده در کشور به واسطه شیوع بیماری کرونا و به منظور رضایت خاطر دانشجویان و ایجاد آرامش و برطرف دغدغه های خانواده ها و جلوگیری از ترددهای بی مورد و خطرات ناشی از آن و همچنین پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، تسهیلاتی برای مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در نظر گرفته شده است.

براساس دستورالعمل ابلاغی؛ به منظور کاهش تردد دانشجویان بین محل سکونت و تحصیل و تأثیر آن در مهار بیماری کرونا، یک نیمسال مهمانی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونت با توجه به دارا بودن شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه نقل و انتقال دانشجویی، دایر بودن رشته/گرایش دانشجو در واحد دانشگاهی مقصد، تأیید عدم مغایرت محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو و موافقت واحد دانشگاهی مبدأ و مقصد امکانپذیر است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1087

به "ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید