تمیز کردن خانه با ربات

به گزارش مجله سفر به کانادا، یک شرکت آمریکایی، رباتی برای تمیز کردن خانه ارائه داده که به حسگر مجهز است.

تمیز کردن خانه با ربات

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزمودو، شرکت جدیدی موسوم به کورال روبوتز(Coral Robots)، رباتی برای تمیز کردن خانه ارائه داده است.

این ربات موسوم به کورال وان (Coral One) که نخستین محصول شرکت کورال روبوتز است، به دوربین، لیزر، حسگر و باتری های پرقدرت مجهز گردیده و از عهده تمیز کردن خانه برمی آید. همچنین این ربات، یک جارو شارژی دستی دارد که به راحتی از بدنه آن خارج می گردد و امکان تمیز کردن پله یا قفسه را برای کاربر فراهم می نماید.

موتوری که برای مکش ربات تعبیه گردیده، در یک واحد جداگانه قرار گرفته و به راحتی و بدون احتیاج به ابزار دیگری، قابل خارج کردن است. این موتور، باتری مخصوص به خود را دارد که شارژ آن، تا 30 دقیقه است اما در حالت استاندارد، امکان کار کردن تا 90 دقیقه را برای ربات فراهم می نماید.

کورال وان، از مجموعه ای حسگر آنبرد تشکیل گردیده تا نقشه ای از اتاق ارائه دهند و بهترین مسیر را برای ربات معین نمایند. کورال وان برخلاف ربات های دیگر که نقشه را با یک اپلیکیشن تلفن همراه در دسترس کاربر قرار می دهند، نقشه ها را در رایانه داخلی خود حفظ می نماید.

استفاده نکردن از اپلیکیشن، امکان تنظیم کورال وان را به شکل ساده تر و بدون احتیاج به وای فای فراهم می نماید. به گفته شرکت سازنده، این روش موجب می گردد کاربران، در مورد کسانی که می توانند نقشه خانه را ببینند، نگران نباشند.

کاربران می توانند برنامه تمیز کردن کورال وان را برای نظافت روازنه تنظیم نمایند و یا با یک کنترل از راه دور، راهنمایی آن را انجام دهند.

کورال وان که قیمت آن 1000 پوند مشخص گردیده، در حال حاضر در آمریکا در دسترس است و به زودی به انگلستان نیز عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 61

به "تمیز کردن خانه با ربات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمیز کردن خانه با ربات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید