تغییر دکوراسیون منزل با کم ترین هزینه

به گزارش مجله سفر به کانادا، تغییر دکوراسیون کلی یک منزل ساده علاوه بر زمان بر بودن، هزینه های بسیاری به خانواده ها تحمیل می نماید. در این مطلب راه های ساده و مقرون به صرفه را به شما معرفی می کنیم.

تغییر دکوراسیون منزل با کم ترین هزینه

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

با آغاز سال جدید و فصل بهار، هزینه های مصرفی خانواده ها بطور سرسام آوری افزایش پیدا می نماید و قطعا خرید وسایل جدید برای تغییر دکوراسیون منزل ساده ، هزینه های اقتصادی خانواده را بیشتر هم می نماید. به این منظور احتیاج دارید با تکنیک های مقرون و به صرفه آشنا شوید تا با کم ترین هزینه ممکن، بدون خرید مبلمان و پرده های گران قیمت و یا هزینه اضافی برای کاغذ دیواری، دکوراسیونی شیک و به روز را به منزل خود هدیه دهید.

با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با ایده ها و تکنیک های مقرون به صرفه، برای تغییر دکوراسیون در سال جدید آشنا کنیم.

عوض کردن استر روکش مبل

ساده ترین راه برای ایجاد یک تغییر تازه در دکوراسیون منزل، انتخاب یک استر جدید و شیک، به رنگ های منتخب سال و یا رنگ های مورد علاقه خودتان، برای مبلمان منزل است. این تم رنگی را می توانید برای کاناپه، مبل های تکی و جایگاه های مهمان در نظر بگیرید و هر کدام را با یک رنگ متضاد ایده پردازی کنید. سعی کنید از رنگ های خنثی مثل طوسی استفاده کنید؛ چرا که این رنگ ها به راحتی با هر تم رنگی که شما دوست داشته باشید، ست می شوند.

چیدمان گلدان و شلف های دیواری

به سادگی می توانید از شلف های دیواری و چیدمان گلدان روی آن ها نمایشگاهی زیبا، مختص فصل بهار خلق کنید. به این منظور از گل های طبیعی آپارتمانی استفاده کنید که به نور و تابش زیادی احتیاج ندارند. همچنین از گلدان های رو میزی برای روی میز تلویزیون و میز پذیرایی خود بهره بگیرید. گل بدون شک یکی از جذاب ترین پارامتر های است که در عین زیبایی به منزل شما تازگی و طراوت می بخشد.

میز تلویزیون دیواری

این بار به جای استفاده از میز تلویزیون های ساده و مرسوم، یک میز تلویزیون دیواری جدید با طرح و رنگ متنوعی را در دکوراسیون منزل خود امتحان کنید. میز های دیواری هزینه زیادی ندارند، اما جلوه بصری زیبایی را به فضا می دهند. در هر نقطه ای از میز تلویزیون که قرار بگیرید چیدمان مبلمان نیز به همان سمت راهنمایی می گردد. این کار به راحتی بدون اینکه هزینه زیادی متحمل شوید به شما ایده ای تازه می دهد.

تابلو های دست ساز

از رنگ ها برای ایجاد یک فضای هنری و خلاقانه در دکوراسیون خود استفاده کنید. برای این کار می توانید به کمک دوستان و یا سایر اعضای خانواده، قاب سفیدی متناسب با مساحت دیوار منتهی به میز پذیرایی تان انتخاب کنید و طرحی مدرن و هماهنگ با تم رنگی دکوراسیون خود خلق کنید.

اگر با هنر نقاشی میانه خوبی ندارید، از قاب های عکس خانوادگی یا فانتزی هم می توانید استفاده کنید و فضای صمیمانه و آرامش بخشی در منزل خود ایجاد کنید.

کوسن ها و شال مبل

استفاده از کوسن و یا شال مبل با طرح ها و الگوهای متنوع که با تم رنگی تابلو ها و مبلمان ست شده باشند، زیبایی خیره کننده و جذابی به فضای نشیمن و پذیرایی می دهند و هزینه زیادی هم ندارند.برای تاثیرگذاری بیشتر، می توانید طریقه تزیین کوسن ها را فرا بگیرید و از هنر دست هم در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

در این مطلب سعی کردیم کم هزینه ترین راه ها را برای تغییر دکوراسیون منزل برایتان توضیح دهیم. شما نیز نظرات مفید خود را جهت تغییر دکوراسیون به صرفه با خوانندگان خبرنگاران در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عوض کردن روکش مبل تعویض روکش مبل ؛ تغییر دکوراسیون با هزینه کم را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 687

به "تغییر دکوراسیون منزل با کم ترین هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر دکوراسیون منزل با کم ترین هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید