بودجه ویژه شهرداری تهران برای لک لک های شهر ری ، ماجرای حضور این پرندگان در جنوب شهر چیست؟

به گزارش مجله سفر به کانادا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تخصیص اعتبار 500 میلیون تومانی برای سایت پرنده نگاری در منطقه 20 موافقت کردند.

بودجه ویژه شهرداری تهران برای لک لک های شهر ری ، ماجرای حضور این پرندگان در جنوب شهر چیست؟

به گزارش خبرنگاران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورا آنالیز بودجه سال آینده منطقه ها شهرداری تهران را در دستور کار داشتند که به همین دلیل احمدصادقی در مورد بودجه منطقه 20 شهرداری تهران گفت: متأسفانه در بودجه اختصاص اعتبار به ساخت همراه سرای منطقه 20 برای بیمارستان هفتم تیر و بعلاوه سایت پرنده نگاری در این منطقه که مربوط به مهاجرت لک لک ها به شهرری بوده است، حذف شده است.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه مبادی ورودی شهر تهران در منطقه 20 قرار گرفته است و تصادفات جاده ای مصدومانش به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل می گردد احتیاج است که حتما برای این بیمارستان در منطقه همراه سرایی احداث گردد و از سویی دیگر لک لک های شهر ری از گذشته معروف بوده که از کشورهای مختلف به این منطقه می آمدند و برای احیای این موضوع از سال گذشته اقداماتی شروع شده که اعتبار آن متاسفانه در بودجه سال آینده حذف شده است.

صادقی تاکید نمود: بر همین اساس پیشنهاد قرار دادن بودجه برای احداث سایت برای لک لک ها با عنوان سایت پرنده نگاری به مبلغ 500 میلیون تومان و بعلاوه اختصاص پنج میلیارد تومان برای ساخت همراه سرای بیمارستان هفتم تیر واقع در منطقه 20 را ارائه می کنم.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و آنالیز با اختصاص مبلغ پنج میلیارد تومان برای احداث همراه سرای بیمارستان هفتم تیر و اعتبار 500 میلیون تومانی برای سایت پرنده نگاری در منطقه 20 موافقت کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2242

به "بودجه ویژه شهرداری تهران برای لک لک های شهر ری ، ماجرای حضور این پرندگان در جنوب شهر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه ویژه شهرداری تهران برای لک لک های شهر ری ، ماجرای حضور این پرندگان در جنوب شهر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید