بسته الحاقی Black Myth: Wukong اوایل 2025 عرضه می گردد

به گزارش مجله سفر به کانادا، طبق گزارش ها، بسته الحاقی مورد انتظار بازی Black Myth: Wukong برای انتشار در اوایل سال 2025 برنامه ریزی شده است.

بسته الحاقی Black Myth: Wukong اوایل 2025 عرضه می گردد

این بازی به عنوان یکی از موردانتظارترین آثار سال های اخیر صنعت بازی، حدودا یک ماه پیش عرضه شد و با واکنش های مثبتی روبرو شد و بعضی رکوردها را نیز جابجا کرد. طبیعتا فروش بالای هر اثری در مدیوم های مختلفی تفریح به خصوص در این دوران مدرن، منجر به ساخت دنباله ها و محتویات مختلف از آن خواهد شد و ووکونگ نیز این قاعده مستثنی نیست و در همان روزهای ابتدایی عرضه خبرهایی از فراوری بسته الحاقی برای آن به گوش می رسید.

حال به گفته دنیل کامیلو (Daniel Camilo)، روزنامه نگار و مشاور صنعت بازی مستقر در چین، استودیوی گیم ساینس (Game Science) می خواهد بسته ای الحاقی را برای بازی همزمان با سال نوی چینی که از 29 ژانویه 2025 (9 بهمن) آغاز می گردد، منتشر کند. کامیلو گفت که از منابعی قابل اعتماد شنیده است که این بسته در سرانجام ژانویه یا بلافاصله پس از آن، وارد بازار خواهد شد.

البته او بعلاوه در توئیت دیگری گفت که همانطور که می دانید، برنامه ها همواره می توانند تغییر نمایند و در حالی که تیم ها برنامه ها و نقشه های راه خود را دارند، مسائل مربوط به تاریخ انتشار هیچوقت دقیق نخواهد بود و امکان تاخیر وجود دارد. البته بهتر است بدانید که Black Myth: Wukong به طور رسمی معرفی نشده است، اما هیرو گیمز (Hero Games)، از سرمایه گذاران بازی اخیرا به بلومبرگ گفته است که توسعه آن آغاز شده است.

منابع کامباوبعلاوه ادعا کردند که این بازی از زمان انتشار برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی، 20 میلیون نسخه فروخته است. در واقع با بودجه توسعه 70 میلیون دلاری، Black Myth: Wukong تا به امروز بیش از 800 میلیون دلار عایدی داشته است که فوق العاده محسوب می گردد. به گفته دانیل احمد (Daniel Ahmad)، مدیر تحقیقات در Niko Partners، این اندازه از فروش باعث می گردد که این بازی یکی از سریع ترین فروش هاری تاریخ صنعت بازی را ثبت کند و تنها تحت الشعاع بازی هایی مانند جی تی ای 5 و مدرن وارفر 2 واقع شده است.

در رابطه با نسخه ایکس باکس بازی، گیم ساینس در ماه ژوئن اظهار داشت که این نسخه به علت نگرانی هایی مربوط به کیفیت آن به تعویق افتاده است. با این حال، بلافاصله گزارش هایی منتشر شد که این تأخیر به علت انعقاد قرارداد انحصاری نامعلومی از سوی سونی برای بازی بوده است. در صورتی که قصد خرید بازی را دارید، می توانید نقد و آنالیز آن را با عنوان نقد و آنالیز Black Myth: Wukong؛ شاه میمون وارد می گردد مطالعه کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1403 بروزرسانی: 1 مهر 1403 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2353

به "بسته الحاقی Black Myth: Wukong اوایل 2025 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی Black Myth: Wukong اوایل 2025 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید