برپایی موکب های اربعین و اجرای ویژه برنامه های کوچه های حسینی در منطقه 22

به گزارش مجله سفر به کانادا، ویژه برنامه های اربعین حسینی مطابق با شیوه نامه های بهداشتی و مشارکت با سازمانها و نهادهای فرهنگی و همچنین هیئات مذهبی با شعار به تو از دور سلام سطح منطقه برگزار شد.

برپایی موکب های اربعین و اجرای ویژه برنامه های کوچه های حسینی در منطقه 22

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22؛ غلامحسین ادب، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره گفت: بیش از 20 برنامه مشارکتی به مناسبت اربعین سیدوسالار شهیدان در سطح منطقه اجرا شد که این برنامه ها شامل برپایی 10 موکب نمادین اربعین بود و ماسک و مواد ضدعفونی کننده و خوراکی های بهداشتی و بسته بندی شده میان شهروندان توزیع شد.

او افزود: اجرای برنامه های عزاداری و سینه زنی با رعایت فاصله اجتماعی در بلوار دهکده المپیک با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران اجرا شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 همچنین از برپایی کاروان حسینی با عنوان کوچه به کوچه با یاد تو و شعار به تو از دور سلام شامل خودرو مجهز به سیستم صوتی و همراهی روحانی و ذاکر اهل بیت به اقامه عزای حسینی خبر داد. ادب در پایان گفت: همزمان با اربعین حسینی، در رسانه های اجتماعی منطقه نیز یاد و خاطره سردار شهید حسین همدانی گرامی داشته شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1275

به "برپایی موکب های اربعین و اجرای ویژه برنامه های کوچه های حسینی در منطقه 22" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی موکب های اربعین و اجرای ویژه برنامه های کوچه های حسینی در منطقه 22"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید