تور عمان ارزان: برنامه جاه طلبانه عمان برای گردشگری

به گزارش مجله سفر به کانادا، ایسنا/ این خبر پیرامون برنامه جاه طلبانه عمان برای گردشگری برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

تور عمان ارزان: برنامه جاه طلبانه عمان برای گردشگری

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

مقام های عمان انتظار دارند در راستای کوشش برای ایجاد اقتصاد مستقل از عایدی نفت بتوانند عایدی سالانه حاصل از صنعت توریستی این کشور را تا سال 2040 به بیش از 9 میلیارد ریال عمان معادل 22.5 میلیارد دلار برسانند.

معاون وزیر توریستی عمان در جریان اجلاس سرمایه گذاری توریستی عربستان - عمان از برنامه در دست اجرای این کشور برای آغار مجموعه ای از سرمایه گذاری های توریستی در سراسر عمان اطلاع داد.

میثاء المحروقی، معاون وزارت میراث و توریستی عمان اعلام کرد: پیش از آنکه همه گیری شروع گردد، عمان در سال 2019 از توریستی حدود 1.2 میلیارد ریال عمان کسب کرد. ما اکنون در ابتدای جهت دستیابی به ایجاد عایدی سالانه 9 میلیارد ریال عمان تا پیش از 2040 هستیم.

المحروقی در اجلاس بین عمان و عربستان سعودی که برای رونق سرمایه گذاری در حوزه توریستی بین دو کشور برگزار شده بود، حضور پیدا کرد.

یکی از اهداف طرح منظره مالی 2040 عمان افزایش عایدیهای حاصل از توریستی است. در سال 2019 عمان میزبان حدود 3.2 میلیون توریست بود. این آمار نسبت به سال 2018 با 12 درصد افزایش همراه بود.

آمار جدیدی پس از سال 2019 ثبت نشده است، چرا که عمان نیز همانند سایر کشورهای دنیا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مرزهایش را بست.

به گفته المحروقی، مقام های عمان هم اکنون در حال اجرای برنامه ساخت پارک های موضوعی، توریستی در طبیعت، پارکهای آبی و مراکز تفریحی در نقاط مختلف کشور هستند. بعلاوه تمرکز این طرح ها فقط بر روی توریستی بین المللی نیست و توریستی منطقه ای همانند مسافران عربستانی نیز مورد توجه واقع شده است.

المحروقی بعلاوه گفت عمان در پی جذب سرمایه گذاری از عربستان سعودی در صنعت توریستی است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1943

به "تور عمان ارزان: برنامه جاه طلبانه عمان برای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان: برنامه جاه طلبانه عمان برای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید