اینستاگرام احتمالا به زودی امکان ساخت پست به وسیله کامپیوتر را به کاربران می دهد

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گفته یکی از توسعه دهندگان با نام الساندرو پالوزی، اینستاگرام احتمالا در حال کار روی روشی است که به کاربران این اجازه را می دهد تا به وسیله مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ، پست های مد نظر خود را بسازند.

اینستاگرام احتمالا به زودی امکان ساخت پست به وسیله کامپیوتر را به کاربران می دهد

اینستاگرام اپلیکیشنی است که در حال حاضر در گوشی های هوشمند و البته کامپیوترهای شخصی هم در دسترس واقع شده است اما رابط کاربری و گزینه های مختلف آن به گونه ای هستند که به شکل فوق العاده ای فقط برای گوشی ها بهینه شده اند و در کامپیوتر کار با آن سخت است.

معمولا کار با کامپیوتر برای بسیاری از کاربران ساده تر و لذت بخش تر از این است که با گوشی همان کار را انجام دهند. اما وقتی به اینستاگرام می رسیم اوضاع به گونه ای است که گوشی استفاده بسیار بیشتر و البته راحت تری دارد. به نظر می رسد اینستاگرام میخواهد این محدودیت را رفع نموده و در حال آزمایش روشی است که کاربران بتوانند به وسیله مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ هم به ساخت پست های مد نظر خود بپردازند.

امکان ساخت پست اینستاگرام به وسیله کامپیوتر درخواستی بود که کاربران مدت ها مطرح نموده بودند اما تا به این لحظه شاهد آن نبودیم و نیستیم. حال به گفته این توسعه دهنده، اینستاگرام در حال آزمایش این قابلیت است تا در صورت نبود هیچ مسئله ای، هرچه سریع تر آن را عرضه کند.

این توسعه دهنده تصاویری هم از این قابلیت جدید که فعلا در حال آنالیز است منتشر کرد که فرایند ساخت پست به وسیله کامپیوتر را نشان می دهد. همان طور که در تصاویر زیر تعیین است، به نظر می رسد هیچ تفاوتی هم بین ساخت پست با گوشی و کامپیوتر وجود ندارد. حتی تمام گزینه ها و آیکون ها هم مشابه آن چیزی هستند که در اپلیکیشن گوشی اینستاگرام شاهد هستیم. گفته می گردد قبل از اینکه این قابلیت رسما عرضه گردد، یک سری تغییرات هم روی اینستاگرام اعمال خواهد شد که فعلا نمی دانیم این تغییرات در چه محدوده ای هستند.

همان طور که مشاهده می کنید، نحوه ساخت پست به گونه ای است که کاربر محتوای مربوطه را کشیده و در کادر موجود رها می نماید یا به وسیله گزینه موجود، فایل دلخواه را در کامپیوتر خود یافته و آن را آپلود می نماید. امکان تگ افراد هم وجود دارد، قابلیت فیلتر و برش هم در دسترس واقع شده است و حتی می توان کامنت ها را هم غیرفعال کرد.

توسعه دهنده یاد شده در رابطه با تاریخ دقیق انتشار این قابلیت جدید اینستاگرام اطلاعات زیادی نداده اما به نظر می رسد قصد اینستاگرام برای انجام این کار جدی است چون تعداد زیادی از کاربران درخواست چنین قابلیتی را به فیس بوک داده بودند. با در نظر دریافت این موارد، به نظر می رسد این قابلیت جدید طی یکی دو ماه آینده به اینستاگرام اضافه گردد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1666

به "اینستاگرام احتمالا به زودی امکان ساخت پست به وسیله کامپیوتر را به کاربران می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام احتمالا به زودی امکان ساخت پست به وسیله کامپیوتر را به کاربران می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید