اچ تی سی دیزایر 20 پلاس با اسنپدراگون 720G و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، این طور که به نظر می رسد، اچ تی سی نمی خواهد به این زودی ها از بازار گوشی های هوشمند خارج شود. این شرکت که اصلا سال های خوبی را سپری نمی کند، ساعاتی پیش از جدیدترین نماینده خود با نام اچ تی سی دیزایر 20 پلاس رونمایی کرد. محصول میان رده ای که از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پردازنده اسنپدراگون 720G بهره می برد.

اچ تی سی دیزایر 20 پلاس با اسنپدراگون 720G و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

HTC برای اینکه نام خود را بار دیگر در بین شرکت های برتر سازنده گوشی هوشمند ببیند، باید با عرضه گوشی های ارزان قیمت، توجه کاربران را به خود جلب کند که گویا وظیفه دیزایر 20 پلاس هم همین است. این گوشی به نمایشگری 6. اینچی از نوع LCD و وضوح +HD مجهز شده و در بالاترین بخش آن یک بریدگی v شکل برای تعبیه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دیده می شود.

قاب پشتی این گوشی طراحی بافتی شکل با برجستگی های مورب دارد، به همین خاطر در دست نگه داشتن آن آسان تر بوده و گوشی سر نمی خورد. روی همین قاب، شاهد یک ماژول مستطیل شکل هستیم که میزبان 4 دوربین، شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، فوق عریض و سنجش عمق 5 مگاپیکسلی و ماکروی 2 مگاپیکسلی است. در کنار این ماژول، حسگر تشخیص اثر انگشت هم دیده می شود.

قلب تپنده اچ تی سی دیزایر 20 پلاس را پردازنده اسنپدراگون 720G تشکیل می دهد که در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش از طریق کارت حافظه جانبی، به راحتی می تواند از پس نیاز کاربرانی با بودجه محدود بر بیاید. مشابه این گوشی از لحاظ سخت افزار، ردمی نوت 9 پرو از شیائومی و گلکسی A51 از سامسونگ است. بنابراین به نظر می رسد با گوشی توانمندی روبرو هستیم.

به عنوان منبع تغذیه، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که ظرفیت بسیار خوبی دارد و با توجه به وضوح نمایشگر، انتظار می رود عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارد. همچنین اچ تی سی این گوشی را با سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 راهی بازار خواهد کرد. لازم به ذکر است این محصول از جک 3.5 میلی متری هدفون نیز پشتیبانی می کند.

اچ تی سی دیزایر 20 پلاس در رنگ های نارنجی و مشکی، با قیمت حدود 295 دلار، از تاریخ 22 اکتبر (1 آبان) برای فروش در دسترس قرار می گیرد. البته این عرضه مربوط به کشور تایوان است. اینکه چه زمانی شاهد عرضه این محصول در بازار جهانی خواهیم بود تعیین نیست. می توانید ویدیوی معرفی این گوشی را در زیر مشاهده کنید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1289

به "اچ تی سی دیزایر 20 پلاس با اسنپدراگون 720G و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اچ تی سی دیزایر 20 پلاس با اسنپدراگون 720G و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید