اپلیکیشن های واسط مالیاتی معتبر نیستند

به گزارش مجله سفر به کانادا، سازمان امور مالیاتی، درباره پرداخت مالیات به وسیله سایت های اینترنتی غیرمجاز و نرم افزار های کاربردی واسط هشدار داد.

اپلیکیشن های واسط مالیاتی معتبر نیستند

سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه ای هشدار داد مودیان برای پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو به هیچ عنوان به وسیله پایگاه های اینترنتی غیرمجاز و سودجو اقدام نکنند و فقط به وسیله سایت و درگاه پرداخت رسمی سازمان امور مالیاتی به آدرس www.tax.gov.ir مالیات خود را پرداخت کنند.

کلیه خدمات سازمان امور مالیاتی به صورت رایگان است و هیچگونه وجهی بابت خدمات ارائه شده دریافت نمی شود. این قبیل سایت ها به هیچ عنوان مورد تایید سازمان امور مالیاتی نیست و مسئولیت هرگونه پرداخت به وسیله سایر درگاه ها به عهده مؤدی است.

بعلاوه سازمان مالیات در اطلاعیه دیگری اعلام نمود به اطلاع مؤدیان مالیاتی می رساند جهت دریافت شناسه اختصاصی اتباع خارجی به هیچ عنوان از سایت های غیرمجاز و سودجو که در قبال دریافت وجه اقدام به ارائه کد اختصاصی اتباع بیگانه می کنند استفاده ننموده و جهت دریافت کد اختصاصی خود به دفاتر کفالت به آدرس kanoonnobat.ir مراجعه فرمایند.

خدمات سازمان امور مالیاتی به صورت کاملاً رایگان است و هیچگونه وجهی بابت خدمات ارائه شده دریافت نمی شود و درصورت مراجعه به سایر سایت ها هیچگونه مسئولیتی به عهده این سازمان نیست.

خبرنگاران مالی اقتصاد و انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2147

به "اپلیکیشن های واسط مالیاتی معتبر نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های واسط مالیاتی معتبر نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید