افشای اطلاعات خاص در مورد گوشی وان پلاس 8

به گزارش مجله سفر به کانادا، در شرایطی که تازه ترین گوشی پرچمدار وان پلاس یعنی وان پلاس 7 تی عرضه نشده، اخباری در مورد گوشی آینده وان پلاس یعنی وان پلاس 8 در فضای مجازی منتشر شده است.

افشای اطلاعات خاص در مورد گوشی وان پلاس 8

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، برخی منابع نزدیک به شرکت چینی وان پلاس می گویند این شرکت در حال طراحی گوشی قدرتمند تازه ای به نام وان پلاس 8 است.

وان پلاس که تنها شش سال از فعالیت آن می گذرد پیروز شده در سال های اخیر با عرضه گوشی های قدرتمند و متنوع با قیمت های مناسب بخش قابل توجهی از بازار گوشی های هوشمند را در شرق آسیا و حتی اروپا و آمریکا در اختیار بگیرد.

گفته می شود این گوشی مجهز به نمایشگر 6.5ا ینچی خمیده خواهد بود و یک حفره به عنوان دوربین سلفی در بالای این نمایشگر قرار خواهد داشت. بنابراین در گوشی مذکور بر خلاف گوشی های وان پلاس 7 تی و 7 پرو خبری از دوربین های سلفی کشویی نیست.

یک خبر جذاب دیگر در مورد این گوشی امکان شارژ بی سیم آن است که علاقه به خرید آن را افزایش می دهد. همچنین گفته می شود که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 865 خواهد بود. وان پلاس تا کنون اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 535

به "افشای اطلاعات خاص در مورد گوشی وان پلاس 8" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات خاص در مورد گوشی وان پلاس 8"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید