افزایش تیم های خوزستان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

به گزارش مجله سفر به کانادا، مجتبی پیرعباسی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم آفتاب زاگرس به عنوان نماینده شهر اهواز با موافقت رئیس فدراسیون بسکتبال کشور در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور حاضر می گردد.

افزایش تیم های خوزستان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

وی با بیان اینکه در شهر اهواز استعدادهای بسیار خوبی در رشته بسکتبال وجود دارد، اضافه کرد: حضور تیم دیگری از شهر اهواز در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور باعث می شود تا علاقه مندان بیشتری برای فعالیت در این رشته ورزشی انگیزه پیدا کنند.

رئیس هیئت بسکتبال استان خوزستان در ادامه گفت: جوانان زیادی در اهواز پرورش یافتند که به علت نبود تیم یا بسکتبال را کنار گذاشته یا مجبور به مهاجرت به شهرهای دیگر شدند که این موضوع برای بسکتبال اهواز و خوزستان یک خطر جدی محسوب می شود و ما با کسب این سهمیه به دنبال حفظ و حمایت از این قهرمانان هستیم.

پیرعباسی با بیان اینکه هدف ما توسعه و گسترش بسکتبال در تمام نقاط استان خوزستان است، مطرح نمود: در این زمینه سعی می کنیم که به بخش استعدادیابی تمرکز بیشتری داشته باشیم تا در آینده بازیکنان بیشتری از استان خوزستان به تیم های ملی راه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه قصد داریم هیئت های شهرستانی را فعال کنیم، اضافه کرد: بسیاری از ارگان های استان خوزستان سالن بسکتبال مناسبی را برای این زمینه دارند که می توان از این اماکن برای پیشبرد چنین اهدافی استفاده کرد.

پیرعباسی در سرانجام گفت: امید است که با همکاری ورزشکاران، پیشکسوتان و ارگان های خوزستان بسکتبال این استان را بر بام کشور قرار دهیم.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این تیم های پالایش و پخش آبادان و پتروشیمی بندر امام از استان خوزستان برای حضور در رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور اعلام آمادگی کردند.

رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از پانزدهم آبان ماه امسال آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1278

به "افزایش تیم های خوزستان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تیم های خوزستان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید