نقدها تند ذوالفقارنسب از شرایط پرسپولیس

به گزارش مجله سفر به کانادا، عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به شدت نسبت به ساختار و شکل اداره این باشگاه انتقاد کرد.

نقدها تند ذوالفقارنسب از شرایط پرسپولیس

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با ایسنا، درباره دلیل استعفای خود از ریاست هیات مدیره پرسپولیس، اظهار کرد: من انتظار دیگری از هیات رییسه و فعالیت های آن و حتی هیات رییسه های قبلی باشگاه پرسپولیس داشتم. این باشگاه به ظاهر حرفه ای است و مبادلات اقتصادی زیادی در سال با این تیم انجام می گردد اما همه چیز فقط در یک ورقه کاغذ خلاصه می گردد. در حقیقت موجودیت این باشگاه را یک ورقه کاغذ می پندارم.

وی گفت: باشگاه پرسپولیس کجاست؟ براساس اصول حرفه ای، باشگاه پرسپولیس کجاست؟ یک باشگاه حرفه ای باید ساختار تعیین، زمین مناسب، سالن تمرین اختصاصی، رستوران، خوابگاه مناسب و یک ساختمان اختصاصی داشته باشد، در حالی که این باشگاه از یک ساختمان 200 متر اجاره ای که نصف آن هم زیرزمین هست، برخوردار است. در هیچ جای جهان فوتبال حرفه ای به این شکل نیست که عایدی تعیینی نداشته باشد و همواره به بازیکنان داخلی، خارجی و مربیان خود بدهکار باشد.

ذوالفقارنسب اضافه نمود: من با این شرایط واقعا نمی توانستم به باشگاه پرسپولیس یاری کنم، یاری فکری من 10 برابر به میزان یاری اقتصادی می توانست تاثیرگذار باشد، در این باشگاه اگر من چند روز هم حضور نداشتم کسی متوجه غیبت من نمی شد و توجهی به آن نمی کرد، باشگاهی که تا این حد بی تفاوت عمل می نماید، شاید اگر حضور نداشته باشم راحت تر بتوانند کار نمایند.

وی تاکید نمود: من کمتر از 2 هفته در این باشگاه حضور داشتم و تلاشم بر این بود که نگاه جامع تر به زیرساخت ها و فوتبال پایه داشته باشم، شرایط این باشگاه به گونه ای است که حتی مدرسه فوتبال ندارد و فوتبالیست تربیت نمی نماید. اگر بخواهیم باشگاه های حاضر در کشور را رتبه بندی کنیم، به اعتقاد من این باشگاه حق حضور در لیگ های معتبر جهانی را ندارد. حتی به نظر می رسد این باشگاه استانداردهای لازم برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را نیز نداشته باشد.

ذوالفقارنسب اعلام نمود: اگر بخواهیم در بین باشگاه های حاضر در کشور از نظر امکانات، تجهیزات و ساختار به پرسپولیس نمره بدهیم، از صفر تا 20، نمره این باشگاه در حد 5 است و فولاد خوزستان به خاطر داشتن امکانات و ساختار درست نمره آن 19 است.

وی در سرانجام گفت: موجودیت باشگاه پرسپولیس فقط در چند نفر کادرفنی و 25 بازیکن خوب خلاصه می گردد. اگر فیفا بخواهد ارزیابی نسبت به این تیم داشته باشد، از بین 18 تیم برتر در کشور، پرسپولیس جزو 12 تیم برتر نیز به حساب نمی آید چون از شخصیت حرفه ای دور است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2051

به "نقدها تند ذوالفقارنسب از شرایط پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها تند ذوالفقارنسب از شرایط پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید