اشکان دژاگه در فهرست خرید پرسپولیس؟

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران: جدایی اشکان دژاگه از تراکتور هنوز یکی از سوژه های داغ جابجایی فوتبال ایران است. او به همراه مسعود شجاعی، دیگر بازیکنی که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را دارد، قراردادشان با تیم تبریزی را فسخ کردند و گفتند به علت آنکه حرمت شان در این باشگاه حفظ نشده تصمیم به فسخ قرارداد گرفته اند.

اشکان دژاگه در فهرست خرید پرسپولیس؟

به گزارش خبرنگاران، بعد از فسخ قرارداد این دو، دو شایعه تازه شکل گرفت؛ اول اینکه اسم شد مسعود شجاعی قرار است به آبادان برگردد و به اسم بازیکن در این فصل و احتمالا سرمربی در فصل آینده، به کارش در این باشگاه ادامه دهد. شایعات درباره اشکان دژاگه، اما مجذوب کننده تر بود؛ خبر رسید که او مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکرات اولیه هم انجام شده است.

البته که منبع این شایعات معین نیست، ولی می گردد از دو زاویه به این موضوع پرداخت که اتفاقا هر دو زاویه هم نشان می دهد حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس چندان منبطق بر واقعیت نیست؛ اول اینکه یحیی گل محمدی پیش از این هم فرصت همکاری با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را داشته، ولی هربار از نزدیکان باشگاه خبر رسید که گل محمدی ضمن احترام زیادی که برای بازی این دو نفر قائل است اعتقاد دارد آن ها به برنامه های تاکتیکی اش نمی خورند.

به گزارش خبرنگاران، شایعات مبنی بر خروج احتمالی احمد نوراللهی از پرسپولیس شاید باعث شده تا دوباره شایعه جذب اشکان دژاگه به وسیله سرخ های تهرانی به گوش برسد، ولی حتی با خروج احمدنوراللهی باز هم پرسپولیس در این پست بازیکن زیادی دارد و به نظر نمی رسد حداقل در این مقطع از فصل، جذب یک هافبک در اولویت قرار داشته باشد.

یحیی و پرسپولیس این روز ها درگیر انتخاب جانشین برای محمد حسین کنعانی زادگانی هستند که خبر رسیده با قطری ها به توافق رسیده و فصل آینده راهی این کشور می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1750

به "اشکان دژاگه در فهرست خرید پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکان دژاگه در فهرست خرید پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید