اسکوتر الکتریکی مرسدس بنز تا سال 2020 وارد بازار می گردد

به گزارش مجله سفر به کانادا، برند مشهور و پیروز مرسدس بنز تصمیم گرفته روی فراوری اسکوتر برقی کار کند و در نتیجه قرار است اسکوترهای الکتریکی خود را تا سال 2020 وارد بازار کند.

اسکوتر الکتریکی مرسدس بنز تا سال 2020 وارد بازار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اسکوترهای الکتریکی این روزها رونق زیادی در بازار مصرف دارند و کاربران زیادی علاقه مندند از اسکوتر الکتریکی استفاده نمایند.

بر همین اساس است که گروه سازنده خودرو مرسدس بنز به رده های مبتدی چند میلیارد دلاری مانند Bird و Lime می پیوندد و یک اسکوتر برقی را به بازار عرضه می نماید. این اسکوتر با همکاری شرکت سازنده اسکوتر میکرو ساخته می گردد.مرسدس بنز جزئیات زیادی در خصوص این مدل ارائه نداده اما در بیانیه این شرکت معین شده که این محصول در اوایل سال 2020 به بازار عرضه می گردد.

اسکوترهای برقی به لطف حجم زیادی از سرمایه های سرمایه گذاران به سرعت وارد بازار شده و ناگهان در خیابان های شهر در سراسر دنیا ظاهر شده اند. به همین دلیل نیز برندهای مختلف در تلاشند تا اسکوترهای اختصاصی خود را فراوری نمایند. البته فراموش نکنیم که ورود این حجم اسکوتر به خیابان با حواشی ناخوشایندی مثل تصادف نیز همراه شده است.

اکنون مرسدس بنز نیز در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت خاطرنشان کرد در حال کار روی ساخت اسکوتر است اما جزئیاتی اندک در این خصوص ارائه کرد. این شرکت در بیانیه خود نوشته است؛ اسکوترهای الکترونیکی از ژوئن در جاده های آلمان مجاز به حرکت شده اند و تصور کردن صحنه ترافیکی بدون آنها سخت است. این اسکوترهای چابک و برقی راهی مناسب برای پوشش دهی مسافت های کوتاه به سرعت و بدون آسیب رساندن به محیط زیست هستند. اسکوتر الکتریکی و جدید خانواده برند مرسدس بنز با همکاری میکرو اسکوتر توسعه داده شده است ، و به طور خاص به عنوان همراهی کاملی برای کسانی که می خواهند راهکار های قابل انعطاف داشته باشند ساخته شده است. ستاره مرسدس و نماد EQ به عنوان علامت تجاری برای اطلاعات الکتریکی در ساقه فرمان قرار دارند.

این شرکت در خصوص دیگر معینات اسکوتر و حداکثر سرعت آن ، جزئیاتی ارائه نکرده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 461

به "اسکوتر الکتریکی مرسدس بنز تا سال 2020 وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوتر الکتریکی مرسدس بنز تا سال 2020 وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید