اخطار به 40 واحد خرید و فروش خودرو

به گزارش مجله سفر به کانادا، شهردار منطقه 19 از افزایش نظارت ها بر فعالیت اصناف و واحد های شغلی مزاحم به منظور جلوگیری از سدمعبر و سهولت تردد شهروندان با نزدیک شدن به انتها سال اطلاع داد.

اخطار به 40 واحد خرید و فروش خودرو

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی راهنمایی ایجاد سد معبر و مشکل تردد خودرو ها و شهروندان را یکی از معضلات مهم به ویژه در روز های پایانی سال و افزایش خرید های نوروزی دانست و گفت: به همین دلیل، ضمن افزایش نظارت ها و ارائه تذکرات لازم به عاملان سد معبر و واحد های مزاحم، اخطار هایی مبنی بر اجرای بند 20 و تعطیلی صادر شده است.

شهردار منطقه 19 فعالیت واحد های خرید و فروش خودرو در محدوده شکوفه را یکی از عوامل سد معبر در این محدوده دانست و گفت: تا به امروز برای 40 مورد از این مشاغل اخطار صادر شده و 5 واحد نیز پس از دریافت سه مرحله اخطار و بی توجهی به آن ها تعطیل شده اند. ضمن اینکه در نتیجه اجرای آرای بند 20، 12 واحد نیز تغییر شغل دادند.

به گفته وی در ادامه این فعالیت، نزدیک به 50 مورد اخطار نیز به عاملان سد معبر اعم از واحد های خدمات خودرویی، میوه فروشی، توزیع گوشت و مرغ در خیابان های شکوفه، میعاد، مهران، نیکوبین، شهید صمدی و … صورت گرفت.

راهنمایی در بخش دیگری از سخنان خود از استمرار طرح جمع آوری گاراژ های تفکیک غیر مجاز پسماند در محدوده خلازیر اطلاع داد و بیان نمود: طی روز های اخیر 30 اخطار دیگر به صاحبان این گاراژ ها صادر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2037

به "اخطار به 40 واحد خرید و فروش خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار به 40 واحد خرید و فروش خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید