آکواریوم فلوریا استانبول : همه چیز درباره آکواریم فلوریا استانبول

به گزارش مجله سفر به کانادا، آکواریوم استانبول - اگر قصد سفر به استانبول ترکیه را دارید خود را برای سفری پر شور و هیجان آماده کنید، مکان های تماشای مجذوب کننده استانبول کم نیست و گاها برای از دست ندادن چیزی مجبورید در یک روز از چند مکان گردشگری تماشا کنید. درست است که همه مکان های تفریحی استانبول مجذوب کننده اند، اما با برنامه ریزی درست و انتخاب بین مکان های تماشای یا توجه به علایق خود، می توانید بدون از دست دادن چیزی تنها از بهترین ها بازدید کنید تا با انرژی بیشتر سفر خود را سپری کنید و متقبل هزینه کمتری شوید. یکی از همین بهترین مکان های تماشای استانبول که مطابق سلیقه هر فرد با هر علایقیست، آکواریوم استانبول است.

آکواریوم فلوریا استانبول : همه چیز درباره آکواریم فلوریا استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

بی اغراق اگر استانبول را بدون بازدید از آکواریوم استانبول ترک کنید، پس از سفر پشیمان خواهید شد! پس با ما همراه باشید تا با این مکان تماتشایی و حیرت انگیز بیشتر آشنا شوید .

آکواریوم فلوریا استانبول، عظیمترین آکواریوم موضوعی جهان

در مقایسه با دیگر آکواریوم های موجود در جهان که جهانی زیر آب را به نمایش می گذراند، این آکواریوم از نو ترین آکواریوم های جهانست که به علت وجود آکواریم های موضوعی با تم های مختلف و فضای آموزشی و تفریحی مختلف قابل قیاس و مقایسه با دیگر آکواریوم های جهان نیست. آکواریم استانبول یا استفاده از آخرین تکنولوژی روز جهان ساخته شده و در فهرست عظیم ترین آکواریم های جهان قرار می گیرد.

معروفیت این آکواریوم در میان توریستان تور ترکیه بی علت نیست !

عظیمی و تنوع ماهی ها در آکواریوم این مکان را به دیدنی ترین ها بدیل نموده است، با سفر به استانبول بازدید از آکواریوم استانبول از باید ها و اولین مکان های بازدید این شهر زیبا و دوست داشتنی می باشد.

در هر قسمت تم مختص به مکان جغرافیایی را خواهید دید، در واقع با بازدید از این جهان نه تنها از اعماق دریا های زیبای سرتا سر جهان عبور خواهید کرد، بلکه فرهنگ تاریخی و معماری آن سرزمین را هم خواهید دید. فضای هر آکواریم به گونه ای طراحی، دیزاین و نور پردازی شده که به خوبی حس ورود به جهانیی دیگر را به بازدید نمایندگان منتقل کند.

آکواریم فلوریا استانبول به وسیله متخصصین مدیریت شده و نگه داری و فضای این آکواریوم مطابق آخرین استاندارد های روز جهانست، تمام موجودات آبی زنده این آکواریوم به زندگی خود در محیطی سالم و کاملا شبیه سازی شده به جهانی واقعی خود نگه داری می شوند تا در کنار حفاظت از این موجودات، بشر شاهد زیبایی ها و زندگی آنها هم باشد.

مقدار ها و مساحت در آکواریوم فلوریا

مقدار آب آکواریوم استانبول : 7 هزار متر مربع، در مجموع 66 تانک .

یک سفر 1.2 کیلومتری از دریای سیاه به اقیانوس.

دارای سینمای 5 بعدی با تکنولوژی صوتی و تصویری فوق العاده، به همراه فضا سازی باد، مه و باران.

غرفه های سوغاتی استانبول با مساحت 470 متر مربع در آکواریوم استانبول.

درای 3 کافه تریا در راستا بازدید از آکواریوم استانبول، با نوشیدن یک چای و یا قهوه ترکی در کنار باقلوای اصیل ترکیه خستگی راه را به در کنید و با انرژی تازه به بازدید ادامه راستا بپردازید.

دارای یک رستورانی با فضای حیرت انگیز که از یک سو چشم انداز ای از کانال پاناما و از سویی دیگر می توانید شاهد چشم انداز ای از دریا باشید.

آکواریوم فلوریا استانبول و تفریحات مهیج در آن :

راهروی آیینه ای در آکواریوم فلوریا استانبول : در راهرو هاای جنگلی و آیینه ای گم شوید و سعی کنید تا در کنار ماکت مسافرین راه خود را پیدا کنید.

قواصی با کوسه ها در آکواریوم فلوریا استانبول: اگر می خواهید تجربه غواصی در آتلانتیک را در استانبول تجربه کنید و با کوسه شنا کنید، قواصی در جهانی کوسه های آکواریوم فلوریا تجربه ای نو و بسیار هیجان انگیزیست که هر کسی در پی آن است. تنها کافیست به وسیله آدرس : [email protected] وقت قبلی خود را برای تفریحی دیوانه وار رزرو کنید. همه افراد بالای 14 سالی که دارای بیماری تنفسی نیستند می توانند شنا با کوسه ها را تجربه نمایند.

هزینه غواصی با کوسه ها در آکواریوم فلوریا استانبول به ازای هر فرد 300 لیره می باشد.

پرواز با فلای راید - FLYRIDE در هلیکوپتر شبیه ساز : با فلای راید به آسمان ها سفر کنید و فراتر از آنچه که در زمین میبینید دیدن کنید ! سر تا سر ترکیه را با هلیکوپتر ببینید، در این تور هلیکوپتر برترین مکان های دیدنی ترکیه را از زیبا ترین زاویه دیدن خواهید کرد و این تنها یک سفر نیست، تجربه ای نو هم هست. از شهر افسوس به نمروت، از شهر باستانی یونانی به پاموکاله، کاپادوکیه و... سفر کنید.

غذا دادن به ماهی ها در آکواریوم فلوریا استانبول : غذا دادن به ماهی ها را از دست ندهسد، هر روز در ساعت 15 زمان غذا دادن به ماهی های متنوع این آکواریوم است، این برترین زمان است تا شاهد زیبا ترین نمایش عمرتان را باشید.

غذا دادن به انواع کوسه ها، کوسه های سفید هر روز به جز روز های دوشنبه در ساعت 11 صبح رو به روی تونل پاناما.

غذا دادن به کروکدیل ها و تمساح ها هر شنبه در ساعت 4 بعد از ظهر.

غذا دادن به ببر کوسه های ماسه ای در روز های چهارشنبه و یکشنبه در ساعت 2:30 ظهر واقع در قسمت آتلانتیک غربی.

کلاس های غواصی در دریا : کسانی که دوره غواصی در آکواریوم فلوریا استانبول را بگذرانند به آنها مدرکی معتبر داده شده و به آنها اجازه غواصی با کوسه های آکواریوم فلوریا استانبول داده می گردد.

راستا ها و آکواریوم ها در فلوریا

دریای سیاه

تنگه استانبول

تنگه داردانل

دریای اژه

کانال سوئز

دریای سرخ

گرمایش جهانی

دریای مدیترانه

تنگه جبل الطارق

شرق اقیانوس اطلس (آزادی، کشتی غرق شده)

اواسط آتلانتیک

غربی اقیانوس اطلس

کانال پاناما

اقیانوس آرام

ناتیلوس (زیردریایی)

جنگل بارانی

راهنمای بازدید از آکواریوم فلوریا استانبول

نشانی آکواریوم فلوریا استانبول : استانبول، Yeşilköy Halkalı Cad. No:93، محله شِنلیکوی

تلفن تماس برای رزرو کردن تلفنی : 744 9 444

چطور به آکواریوم فلوریا استانبول برسیم :

با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به راحتی می توانید به آکواریوم فلوریا استانبول برسید، تنها کافیست خط اتوبوس 73F را سوار شده و از میدان تکسیم به فلوریا رفته و در ایستگاه فلوریا پیاده شوید. اگر از قطار برای گشت و گذار استفاده می کنید، از ایستگاه قطار سیرکجی (Sirkeci) در امینونو (Eminonu) به یشیل کوی (Yesilkoy) بروید. در ایستگاه فلوریا پیاده شده تا به آکواریوم استانبول برسید. از همه اینها گذشته ماشین های رایگانی شما را به آکواریوم استانبول هم می رسانند، این ماشین ها در چهار ایستگاه اصلی ، در میان محله سلطان احمد و تکسیم قرار دارند.

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1769

به "آکواریوم فلوریا استانبول : همه چیز درباره آکواریم فلوریا استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم فلوریا استانبول : همه چیز درباره آکواریم فلوریا استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید