آموزش کشیدن خط چشم آسان

به گزارش مجله سفر به کانادا، معجزه خط چشم را نادیده نگیرید. در واقع یک خط چشم زیبا و حرفه ای می تواند چهره و چشمان شما را مجذوب کننده و خیره کننده کند.

آموزش کشیدن خط چشم آسان

خط چشم یکی از لوازم آرایشی مفید در میکاپ چشم ها به شمار می رود. شما می توانید با کشیدن خط چشمی مناسب زیبایی و مجذوب کنندهیت چشم های خود را چندین برابر نمایید. در این مطلب از خبرنگاران به شمایی که مبتدی هستید یا پس از تمرین های بسیار هنوز در کشیدن خط چشم مشکل دارید، کشیدن خط چشم آسان را آموزش می دهیم.

خط چشم نامرئی چیست؟

این خط چشم نزدیک به چشم که به خط چشم نامرئی نیز معروف است، یک راه عالی برای زیبا و ظریف نشان دادن چشم های شما است.

خط چشم نامرئی بین مژه ها

مداد خود را تیز کرده و به دقت خطی مابین مژه های پلک بالایی بکشید. سعی کنید هر فاصله یا فضای خالی که می بینید را پر کنید.

خط چشم نامرئی داخل چشم

بجای کشیدن خط روی پوست بالای مژه تان، در داخل خط مژه بالا و بین ریشه های مژه، خط چشم می کشید. مژه ها در این حالت خیلی پرتر به نظر می رسد نسبت به زمانی که فقط از یک ریمل استفاده می کنید.

خط چشم گربه ای

مقداری لبه بیرونی چشم تان را بکشید زیرا مداد روی پوست شل به راحتی و بی نقص کشیده نمی شود، البته فقط مقداری! بیشتر از آن ممکن است خط چشم تان را کلفت و غیر عادی کند، که اصلا مناسب نیست.

ترفندهای ساده برای کشیدن خط چشم

اگر مبتدی هستید و می خواهید خط چشم کشیدن را بیاموزید، توصیه می کنیم به موارد زیر توجه کنید تا خط چشم زیبا، بی نقص و صافی روی پلکتان بکشید و چشم و آرایش صورت تان را زیبا، چشمگیر و حرفه ای تر نمایید.

یکی از روش های ساده خط چشم، استفاده از مداد چشم است. ابتدا مداد چشم را به صورت نازک و کمرنگ روی پلک تان بکشید و در صورت رضایت و تناسب با صورت تان، روی آن را خط چشم مایع یا ژله ای بکشید.

دومین روش، استفاده از سایه چشم است. شما می توانید روی خط رویش مژه هایتان سایه چشم مشکی یا قهوه ای پررنگ بکشید و در نهایت یک خط چشم نازک روی خط رویش مژه هایتان بزنید.

سومین روش، خط چشم نیمه است. بنابراین برای این مدل خط چشم، از میانه چشم تان شروع کنید و آن را ادامه دهید و سپس به گوشه چشم نزدیک بینی تان بازگردید و خط چشم تان را کامل کنید.

چهارمین روش برای کشیدن خط چشم گربه ای، ایجاد یک مثلث کج کوچک (به صورت فرضی اگر این گوشه تیز مثلث را ادامه دهید به دُم ابروی تان می رسید) گوشه چشم تان است. پس از کشیدن، می توانید داخل مثلث را پر کنید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب کدام تیپ زنانه برای آقایان مجذوب کننده تر است را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2110

به "آموزش کشیدن خط چشم آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش کشیدن خط چشم آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید