گوگل تریپز؛ برنامه جامع سفر در جیب شما

به گزارش مجله سفر به کانادا، گوگل مپز (Google maps) برای تلفن های همراه که راه افتاد، مشکل خیلی ها برای پیدا کردن جهتهای داخل شهری حل شد. مدام آدرس پرسیدن و گم کردن راه با این سرویس از بین رفت و حالا مشترکانش می توانند خیلی مستقل و بلد، مثل کسی که شهر را عین کف دست می شناسد بهترین و کم ترافیک ترین جهت را روی گوشی های خود پیدا نمایند. گوگل در ادامه این موفقیت تصمیم گرفت سرویس رایگان دیگری به نام گوگل تریپز (Google Trips) هم راه اندازی کند که به یاری مسافران آمده تا به آنها بگوید چطور سفر نمایند که بیشتر خوش بگذرد.

گوگل تریپز؛ برنامه جامع سفر در جیب شما

کار با گوگل تریپز به این صورت است که مقصد را اعلام می کنید و این برنامه به شما اطلاعات مفیدی می دهد که چطور بلیت بگیرید یا ماشین کرایه کنید، کجا و با چه قیمتی هتل رزرو کنید، کجاها را ببینید و در چه رستوران ها و کافه هایی غذا و نوشیدنی بخورید. گوگل ترپیز در سفر بر اساس انتخاب شما برنامه روزانه در اختیارتان می گذارد. پیشنهادهای گوگل بر اساس علاقه مندی های شماست که این سرویس از اطلاعاتی که در ایمیل شخصی تان (Gmail)موجود است، جمع آوری نموده. هر کدام از پیشنهادها با ستاره ای که کاربران داده اند رتبه بندی شده اند و می توانید نظرات آنها را همانجا بخوانید و تصمیم بگیرید. این برنامه امکان برنامه ریزی برای سفر به چند شهر را هم در اختیار شما می گذارد.

گوگل تریپز برای سفرهای داخل ایران هم پیشنهادهای خوبی دارد. مثلاً اگر بخواهید به اصفهان سفر کنید به شما می گوید که چه مکان هایی برای بچه ها مناسب است و به بچه ها بیشتر خوش می گذرد.

در بخش رزرو اطلاعاتی درباره پروازها، کرایه ماشین و رزرو هتل نمایان خواهد شد اما شما مستقیم نمی توانید به وسیله این برنامه بلیت و هتل رزرو کنید و شاید در آینده فکری هم به حال این مشکل کردند. در بخش دیگری از این سرویس نقاطی در داخل و خارج شهر به شما پیشنهاد می گردد که تعیین شده چقدر به مراکز خرید نزدیک یا از آنها دورند و آیا برای بچه ها مناسبند یا نه. در این پیشنهادها شرایط آب و هوایی هم در نظر گرفته شده، مثلاً اگر تا ساعاتی دیگر هوا بارانی می گردد، پیشنهادها به محل سکونت شما نزدیک ترند. شما با ستاره کردن مکان هایی که مورد علاقه تان است، آنها را برای مراجعات بعدی خود ذخیره می کنید. در بخش دیگری از این سرویس تمام اطلاعاتی که برای حمل و نقل شهری به آن نیازمندید داده می گردد. می توانید هر برنامه سفر را روی گوشی خود دانلود کنید و در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید از آن یاری بگیرید.

گوگل تریپز برای سفر به بیشتر از 200 شهر دنیا برنامه می دهد و هدفش این است که یک برنامه شخصی سازی شده سفر را در جیب شما جا دهد و از نگرانی ها و وابستگی تان به لزوم پیدا کردن یک آدم بلد در شهر مورد نظر کم کند.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 963

به "گوگل تریپز؛ برنامه جامع سفر در جیب شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تریپز؛ برنامه جامع سفر در جیب شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید