گزارش شده دما به منفی 38 درجه خواهد رسید

به گزارش مجله سفر به کانادا، این سرمای بزرگ قطب شمال ابتدا در ساسکاچوان احساس شده و تا روز دوشنبه در منیتوبا ادامه خواهد داشت.

گزارش شده دما به منفی 38 درجه خواهد رسید

در انتاریو، منطقه تورنتو برای آغاز یک جبهه سرد آماده می گردد. پیش بینی می گردد بارش برف فعلی صبح دوشنبه خاتمه یابد؛ سرمای قطب شمال در شمال استان احساس خواهد شد.

در کبک، سرمای شدید در شمال و جنوب احساس خواهد شد. هشدار برای همه منطقه ها به جز با-سن-لوران و گسپزی در حال انجام است. این بخش ها قبل از رسیدن جبهه سرد بارش برف خواهند داشت.

محیط زیست کانادا گفت که در ابیتیبی، توده هوای قطب شمال همراه با وزش بادهای معتدل شب آینده، صبح دوشنبه و بعلاوه صبح سه شنبه، باد سردی بین منفی 38 تا منفی 45 درجه ایجاد می نماید.

این مقدار درجه هوا بعلاوه در سگنه-لاک-سن-ژان و در لورانتید اعمال می گردد، جایی که صبح روز سه شنبه سرمای احساسی بین منفی 38 و منفی 42 درجه در نوسان خواهد بود.

برای منطقه ها موریسی، بوآ-فرانس، کبک و کوت نور بادهای شدیدی پیش بینی می گردد که صبح روز سه شنبه بدون احتساب توفان به همراه برف، این بادها دما را به نزدیکی منفی 38 درجه می رساند.

برای با-سن-لوران و گسپزی، تا صبح روز دوشنبه قبل از یک جبهه سرد شدید، برف پیش بینی شده است. آژانس فدرال محیط زیست هشدار می دهد که برف سنگین سفر را بسیار خطرناک می نماید، به خصوص که در پی این جبهه هوایی، دما به سرعت کاهش می یابد و سطوح را یخ زده و لغزنده کند.

در منطقه مونترال، صبح سه شنبه دما به منفی 38 درجه خواهد رسید.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2078

به "گزارش شده دما به منفی 38 درجه خواهد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش شده دما به منفی 38 درجه خواهد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید