تور کانادا: بهترین شهرها برای زندگی در کانادا

به گزارش مجله سفر به کانادا، یکی از سوالات رایج و بسیار مهم برای هموطن عزیزان که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، انتخاب شهری برای محل سکونت است. براساس آمارهای جدید شهرهای دارای منابع نفتی جزء پولدارترین شهرهای کانادا محسوب می شوند؛ به عنوان مثال درآمد یک خانواده در شهر آلبرتا 169 هزار دلار در سال می باشد، در حالی که این میزان در بعضی از شهرهای معروف کانادا همچون تورنتو در حدود 60 هزار دلار است.

تور کانادا: بهترین شهرها برای زندگی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

هر ساله در بسیاری از کشورهای جهان، یک رتبه بندی از بهترین شهرهای آن کشور برای زندگی کردن تهیه می گردد. نشریه معتبر Money sene در تازه ترین شماره اش دست به انتشار فهرست بهترین شهرهای کانادا در دسته بندی های متفاوت زده است. یکی از بهش های این فهرست مربوط به بهترین شهرها برای زندگی در کانادا است و شاید برای شما جالب باشد که بدانید در این لیست نام دو شهر معروف ونکوور و تورنتو حتی در بین 30 رتبه نخست هم نیامده است.

در این فهرست از بین 219 کشور جهان شهر ونکوور در صندلی 44 و تورنتو در رده 43 قرار گرفته است و شهر مونترال کانادا در این بین در رتبه 161 قرار گرفته است. لازم به ذکر است از بین موارد آنالیز شده در این فهرست باید به مواردی چون شرایط مالی شهر و شیوه زندگی خانواده های کانادایی اشاره نمود که بسیار هم مورد توجه هستند.

از عوامل دیگر و فاکتورهایی که در این آنالیز مورد توجه قرار گرفته است باید به میزان بیکاری، هزینه مسکن، دسترسی به مراکز درمانی، میزان جرائم، مالیات و… اشاره نمود. بد نیست بدانید که در این رتبه بندی حتی مدل اتومبیل های هر شهر و دیگر شاخص های مورد توجه آن نیز به طور مختصر اعلام می گردد. بدون شک جاذبه های گردشگری کانادا نیز در انتخاب شهرهای آن توسط مردم سایر کشورها برای زندگی اهمیت ویژه ای دارد.

در این فهرست ایالت های بریتیش کلمبیا و وست ونکوور در رده هفتم و نورث ونکوور در رده هشتم قرار دارند و بجز شهر سن آلبرت در آلبرتا، باقی صندلی های اول تا دهم در اختیار شهرهایی از دو ایالت انتاریو و کبک می باشد.

در این فهرست رده نخست هم به پایتخت کانادا، اتاوا در ایالت انتاریو تعلق دارد. اتاوا تنها شهر عظیم و معروف در بین رتبه های اولیه این فهرست می باشد.

اکنون 10 شهر برتر در این فهرست را به اختصار برای شما معرفی می کنیم:

اتاوا، انتاریو/ برلینگتون، انتاریو/ اوک ویل، انتاریو/ سنت آلبرت، آلبرتا / بوشرویل، کبک / بلنویل، کبک / وست ونکوور، بریتیش کلمبیا / نورث ونکوور (دیستریکت) / بریتیش کلمبیا / لوی، کبک / واترلو، انتاریو.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1714

به "تور کانادا: بهترین شهرها برای زندگی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: بهترین شهرها برای زندگی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید