آشنایی با گرم ترین شهرهای کانادا برای سفر

به گزارش مجله سفر به کانادا، کانادا کشوری بزرگ با آب و هواهای متنوع است. اگرچه بسیاری از مناطق این کشور زمستان‌های سردی دارند، اما برخی شهرها از آب و هوای معتدل و گرم برخوردارند. در این مقاله، به معرفی 10 شهر گرم کانادا می‌پردازیم که می‌توانند گزینه‌های جذابی برای سفر یا زندگی باشند.

آشنایی با گرم ترین شهرهای کانادا برای سفر

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کانادا با آب و هوای سرد و برفی شناخته می شود، اما این کشور پهناور دارای مناطقی نیز هست که آب و هوای گرم و معتدلی دارند. در این مقاله، به معرفی برخی از گرم ترین شهرهای کانادا می پردازیم که می توانند گزینه های جذابی برای سفر و گذراندن تعطیلات باشند.

کوبورگ در اونتاریو

شهر کوبورگ در فاصله 95 کیلومتری از تورنتو واقع شده و به عنوان یکی از گرم ترین شهرهای کانادا شناخته می گردد. این شهر کوچک دارای منظره ها زیبای شهری و بعلاوه پارک های متنوع و زیبا است. ساحل ویکتوریا پارک یکی دیگر از جاذبه های شهر کوبورگ است. آب وهوای این شهر گرم است و تابستان هایی آفتابی و زمستان هایی معتدل دارد. دمای هموای کوبورگ در فصل زمستان بین 4 الی 10 درجه سانتی گراد است.

چیلیوَک در بریتیش کلمبیا

چیلیوَک Chilliwack یکی از گرم ترین شهرهای کانادا واقع در استان بریتیش کلمبیا است. این شهر با کوه ها محاصره شده و دارای جاذبه های طبیعی زیادی ازجمله دریاچه ها و پارک های متعدد است. در این شهر بعلاوه می توانید فعالیت های مختلفی مانند کوه نوردی، پیاده روی، دوچرخه سواری، سوارکاری و گلف هم تجربه کنید. تابستان های این شهر بسیار گرم است اما در زمستان ها دمای هوا به 2 تا 5 درجه سانتی گراد می رسد. 

سانشاین کوست در بریتیش کلمبیا

سانشاین کوست Sunshine Coast همانطور که از نامش پیدا است بیشتر از ونکوور نور آفتاب را تجربه می نماید. تابستان های این شهر گرم و زمستان ها معتدل هستند. این شهر تنها 40 دقیقه با قایق از ونکوور غربی فاصله دارد. بازارهای کشاورزان محلی، سواحر و جزیره های زیادی در این شهر وجود دارند.

اوسویوس Osoyoos در بریتیش کلمبیا

تابستان های طولانی و گرم و زمستان هی معتدل با دمای زیر 5 درجه سانتی گراد، شهر اوسویوس را در لیست گرم ترین شهرهای کانادا قرار داده اند.این شهر کوچک در اوکانگان واقع در بریتیش کلمبیا قرار گرفته است. فعالیت های زیادی در این شهر می توان تجربه کرد؛ دوچرخه سواری، قایق سواری، گلف و حتی اسکی ازجمله این فعالیت ها هستند. 

کلونا در بریتیش کلمبیا

شهر کلونا Kelowna گرم ترین زمستان ها وتابستان های آفتابی و داغی را نسبت به دیگر شهرهای دیگر کانادا تجربه خواهید کرد. دمای هوا در تابستان اغلب حدود 30 درجه سانتی گراد است. در این شهر هم فعالیت های زیادی برای انجام دادن وجود دارد که از میان آن ها می توان به گلف، رفتن به رستوران های مختلف و … اشاره نمود.

ویندزور در اونتاریو

ویندزور Windsor در اونتاریو یکی از گرم ترین شهرهای کانادا و جنوبی ترین آن ها است. علاوه بر آب وهوای مطبوع، دسترسی راحت و نزدیکی به مرز ایالات متحده از ویژگی های دیگر این شهر هستند.

کورتنی در بریتیش کلمبیا

افرادی که عاشق طبیعت هستند در قطعا از بازدید از شهر کورتنی Courtenay لذت خواهند برد. پارک های زیادی در این شهر وجود دارند و از میان آن ها می توان به پارک کیتی کولمن اشاره نمود. از آنجاییکه دمای هوا به ندرت خیلی سرد می گردد، طبیعت گردان می توانند در تمام طول سال نهایت استفاده را از این پارک ها ببرند.

ویکتوریا Victoria در بریتیش کلمبیا

مرکز بریتیش کلمبیا به علت هوای گرم و مطبوع، رستوران ها و فعالیت های زیادی که برای گردشگران وجود دارد معروفیت زیادی پیدا نموده است. باغ ها و پارک های زیبا با منظره ها شگفت انگیزشان از دیگر ویژگی های این شهر هستند. دمای هوای این شهر در تابستان حدود 25 درجه سانتی گراد و زمستان ها معتدل و بدون بارش برف است. این شهر در بخش جنوبی جزیره ونکوور قرار گرفته و چند برابر سیاتل و واشنگتن که از این شهر با قایق در دسترس هستند آفتابی است.

سنت کاترینز در اونتاریو

سنت کاترینز St. Catharines یکی از گرم ترین زمستان ها را در شرق کانادا دارا است. میانه دما 1 درجه سانتی گراد است که در هنگام شب به منفی 6 درجه سانتی گراد می رسد. البته در طول سال به طور میانه 100 سانتی متر برف می بارد.

هالیفاکس در نووا اسکوشیا

هالیفاکس Halifax در نووا اسکوشیا، یکی از گرم ترین شهرهای کانادا است. زمستان های این شهر گرم است و میانه دما به 1 درجه سانتی گراد است. این دما در سردترین حالت به منفی 6 درجه سانتی گراد می رسد. البته اگرچه هالیفاکس ممکن است آب و هوای معتدلی داشته باشد اما برفی ترین شهر کانادا محسوب می گردد و سالانه 125 سانتی متر بارش برف دارد.

نکات تکمیلی:

  1. کوبورگ در اونتاریو: این شهر کوچک و زیبا در فاصله 95 کیلومتری از تورنتو قرار دارد و به خاطر آب و هوای گرم و تابستان های آفتابی شهرت دارد. علاوه بر این، کوبورگ دارای جاذبه های شهری و پارک های متنوع و زیبایی است.
  2. چیلیوَک در بریتیش کلمبیا: چیلیوَک یکی از گرم ترین شهرهای کانادا در استان بریتیش کلمبیا است. این شهر کوهستانی، دارای جاذبه های طبیعی فراوانی مانند دریاچه ها و پارک ها است و فرصت های متنوعی برای فعالیت های تفریحی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری و گلف فراهم می کند.
  3. سانشاین کوست در بریتیش کلمبیا: همانطور که از نام این شهر پیداست، سانشاین کوست بیشتر از ونکوور نور آفتاب را دریافت می کند. این شهر دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدل است و در نزدیکی ونکوور غربی قرار دارد.
  4. اوسویوس در بریتیش کلمبیا: اوسویوس یکی از گرم ترین شهرهای کانادا با تابستان های طولانی و گرم و زمستان های معتدل است. این شهر کوچک در منطقه اوکانگان در بریتیش کلمبیا واقع شده و فرصت های متنوعی برای فعالیت های تفریحی مانند دوچرخه سواری، قایق سواری و گلف فراهم می کند.
  5. کلونا در بریتیش کلمبیا: کلونا گرم ترین زمستان ها و تابستان های آفتابی و داغ را در مقایسه با سایر شهرهای کانادا تجربه می کند. دمای هوا در تابستان اغلب حدود 30 درجه سانتی گراد است و این شهر نیز دارای فرصت های متنوعی برای فعالیت های تفریحی است.
  6. ویندزور در اونتاریو: ویندزور در جنوبی ترین نقطه اونتاریو واقع شده و یکی از گرم ترین شهرهای کانادا محسوب می شود. این شهر علاوه بر آب و هوای مطبوع، به دلیل نزدیکی به مرز ایالات متحده نیز شهرت دارد.
  7. کورتنی در بریتیش کلمبیا: کورتنی شهری است که برای طبیعت گردان و عاشقان پارک ها و مناطق طبیعی بسیار جذاب است. این شهر دارای پارک های متعددی مانند پارک کیتی کولمن است و به دلیل آب و هوای معتدل، امکان بازدید از این پارک ها در تمام طول سال وجود دارد.
  8. ویکتوریا در بریتیش کلمبیا: ویکتوریا، مرکز استان بریتیش کلمبیا، به دلیل آب و هوای گرم و مطبوع، رستوران های متنوع و فعالیت های گردشگری فراوان، شهرت زیادی دارد. این شهر همچنین دارای باغ ها و پارک های زیبا با منظره های شگفت انگیز است.
  9. سنت کاترینز در اونتاریو: سنت کاترینز یکی از گرم ترین شهرهای کانادا در فصل زمستان است. میانگین دمای این شهر در زمستان حدود 1 درجه سانتی گراد است، اما شب ها ممکن است تا منفی 6 درجه سانتی گراد سرد شود.
  10. هالیفاکس در نووا اسکوشیا: هالیفاکس نیز یکی از گرم ترین شهرهای کانادا محسوب می شود. زمستان های این شهر گرم هستند و میانگین دمای آن در این فصل حدود 1 درجه سانتی گراد است. با این حال، هالیفاکس به عنوان برفی ترین شهر کانادا نیز شناخته می شود و سالانه حدود 125 سانتی متر بارش برف دارد.

سخن پایانی:

کانادا، سرزمین گستردهای با تنوع آب و هوایی فراوان است. شهرهای معرفی شده در این مقاله، نمونه‌هایی از مناطق گرم و دلپذیر این کشور هستند که می‌توانند برای گردشگران یا افرادی که به دنبال آب و هوای معتدل هستند، گزینه‌های جذابی باشند. البته این لیست محدود است و شهرها و مناطق گرم دیگری نیز در کانادا وجود دارند که می‌توانند مورد توجه قرار گیرند. کانادا کشوری پهناور و متنوع از نظر آب و هوایی است. شهرهای معرفی شده در این مقاله، گزینه های جذابی برای آنهایی هستند که به دنبال تجربه آب و هوای گرم و معتدل در این کشور هستند. از سواحل زیبای بریتیش کلمبیا گرفته تا شهرهای گرمسیری در اونتاریو و نووا اسکوشیا، این شهرها فرصت های بی نظیری را برای لذت بردن از طبیعت، فعالیت های تفریحی و گردشگری فراهم می کنند.

انتشار: 8 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1403 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1911

به "آشنایی با گرم ترین شهرهای کانادا برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با گرم ترین شهرهای کانادا برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید