کم هزینه ترین و پر هزینه ترین هتل های لوکس در جهان ، اقامت هر شب 12هزار دلار !

به گزارش مجله سفر به کانادا، شرکتی به تازگی قیمت های Booking.com را برای اتاق های هتل با یک تخت دونفره برای دو بزرگسال با تاریخ اعلام حضور در 7 اکتبر 2021 و خروج در روز بعد، تجزیه و تحلیل کرده است.

کم هزینه ترین و پر هزینه ترین هتل های لوکس در جهان ، اقامت هر شب 12هزار دلار !

خبرنگاران - این شرکت مستقر در بریتانیا با استفاده از لیست Euromonitor از شهرهای پر بازدید دنیا، یک لیست جامع از 100 هتل لوکس را با حداقل قیمت هر اتاق 80 دلار تا به 12،000 دلار در یک شب راجمع آوری کرده است. در اینجا پنج گران ترین و ارزان ترین وجود دارد.

هتل پنج ستاره لانزبورو در لندن

بیش از 90 سوئیت و اتاق خواب لوکس در آن وجود دارد، یکی از هتل هایی است که شرکت لوکس با نرخ اتاق بیشتر از 5000 دلار در هر شب، آنالیز کرده است. بهترین اتاقهای این هتل با قیمت هر شب 6360 دلار در دسترس است.

هتل نووا ماکائو

اقامت لوکس در سواحل جنوبی چین بهتر از این امکان ندارد، جایی که بهترین اتاق برای مسافران هر شب حدود 7،360 دلار هزینه دارد.

هتل پنج ستاره اینگیلترا واقع در قلب رم

این هتل علاوه بر یک اقامت استثنایی، یک مکان ایده آل در یکی از مقصد های پرطرفدار دنیا را نیز فراهم می کند. با این حال، هیچ یک ارزان نیستند زیرا گران قیمت ترین اتاق لوکس این ملک چیزی بیش از 9500 دلار است.

هتل چهار فصل بوینس آیرس

هتل پر زرق و برق چهار فصل بوئنوس آیرس خود یک هتل بی نظیر است و این دقیقاً همان چیزی است که میهمانان در داخل گران ترین اتاق این ملک پیدا می کنند که بیش از 10.160 دلار در هر شب قیمت دارد.

هتل اینتر کنتینانتال در ژنو

با قیمت 12،000 دلاری برای هر شب، این هتل در ژنو سوئیس، دارای گران ترین اتاق های لوکس است که می توانید رزرو کنید. این هتل پنج ستاره فقط چند دقیقه با سازمان ملل فاصله دارد.

هتل مرکوری در برازیلیا

هتل ستاره مرکوری در برزیل با داشتن یک اتاق راحت با هزینه ای مناسب برای هر نفر 207 دلار در هر شب، از بهترین گزینه های لوکس برای بازدیدکنندگان از آمریکای جنوبی با بودجه محدود است.

هتل شرایتون در چین

هتل شرایتون در گویلین در چین چهارمین هتل ارزان و در عین حال لوکس دنیا با نرخ شبانه فقط 1 دلار ارزان تر از هتل مرکوری برزیل با 206 دلار است. این هتل پنج ستاره مرکز شهر همچنین دارای یک سالن بدنسازی، استخر و غذاخوری در داخل هتل است.

ناریتا کرون در ژاپن

در جای دیگر آسیا، هتل چهار ستاره ناریتا کرون ژاپن یکی دیگر از گزینه های لوکس ارزان قیمت است. مسافرین می توانند انتظار داشته باشند که برای هر اتاق مجهز به یک تختخواب لاکچری، 169 دلار در هر شب بپردازند.

هتل بی در بالی

هتل بی در اندونزی با اقامتی در حدود 95 دلار در هر شب برای مسافران در دسترس است. علاوه بر این، این هتل چهار ستاره فقط 10 دقیقه با رانندگی تا ساحل محبوب کوتا فاصله دارد.

هتل گرند ریجنسی

ارزان ترین تخت لوکس را می توان در هتل ریجنسی در دهلی، هند یافت. اتاقی که دارای یک تخت دونفره است، هر شب فقط 76 دلار هزینه برای مهمانان خواهد داشت. این تقریباً 158 برابر ارزان ترین اتاق در هتل اینترکنتینانتال ژنو است.

منبع : www.msn.com

منبع: چمدان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1251

به "کم هزینه ترین و پر هزینه ترین هتل های لوکس در جهان ، اقامت هر شب 12هزار دلار !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کم هزینه ترین و پر هزینه ترین هتل های لوکس در جهان ، اقامت هر شب 12هزار دلار !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید