کسب مدال جهانی یکی از اهداف من بود، سوریان انسان بزرگی است

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، پژمان پشتام دارنده مدال برنز وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی رقابتهای جهانی 2021 نروژ گفت: پس از سال ها تلاش و مشقت در زندگی و کشتی توانستم به مدال جهانی برسم. خیلی زحمت کشیده بودم و آرزو داشتم روزی به مدال جهانی و المپیک برسم که خوشبختانه فعلاً به یکی از اهدافم که مدال طلای جهان بود رسیدم. البته دوست داشتم رنگ مدالم طلایی باشد و تمام تلاش خودم را هم به کار گرفتم، اما باز هم خدا را شاکرم که بی مدال به کشور برنگشتم و باعث شادمانی هموطنان ، مردم شهرری و باقرشهر و همچنین مردم ایلام که اصالت من به آنجا برمی گردد، شدم.

کسب مدال جهانی یکی از اهداف من بود، سوریان انسان بزرگی است

وی ادامه داد: از اعتمادی که محمد بنا و کادرفنی به من داشتند و این فرصت را در اختیارم قرار دادند تا در یک وزن بالاتر به روی تشک بروم تشکر می کنم و خوشحالم جواب اعتماد آن ها را با کسب این مدال دادم. من در این رقابت ها تمام تلاش خود را به کار گرفتم و از جان مایه گذاشتم تا به مدال برسم. مصمم بودم حتماً مدال بگیرم و نمی خواستم دست خالی به کشور بازگردم و خوشبختانه به لطف خداوند توانستم به موفقیت برسم.

پشتام شرح داد: حمید سوریان هم قبل از مسابقات و هم در حین رقابت ها به من و سایر ملی پوشان نکاتی را گوشزد کرد و صحبت هایی با ما داشت که انگیزه زیادی به ما می داد و تأثیر زیادی روی عملکرد ما داشت. او خودش قهرمان بزرگی بوده و حالا هم با تمام وجودش دوست دارد جوان ها راه او و سایر قهرمانان را ادامه دهند و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند. همیشه دیدیم بعد از موفقیت ملی پوشان دوان دوان می آید و آنها را در آغوش می گیرد و تبریک می گوید. او انسان بزرگی است و از او به خاطر این رفتار بزرگ منشانه و روح پهلوان تشکر کنم.

دارنده مدال برنز دنیا در خاتمه گفت: این مدال انگیزه زیادی برای ادامه راستا به من می دهد و قطعاً تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا در مسابقاتی که در پیش داریم باز هم به موفقیت برسم. البته باید از مربیان سازنده ام از جمله محمد صفرزاده هم که زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم. من این مدال دنیای را به مادرم که به تازگی از دنیا رفته تقدیم می کنم که نشان دهم همیشه به یادش هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1868

به "کسب مدال جهانی یکی از اهداف من بود، سوریان انسان بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مدال جهانی یکی از اهداف من بود، سوریان انسان بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید