بهترین کافه ها و رستوران های محبوب برای گردشگران در تورنتو

به گزارش مجله سفر به کانادا، تورنتو، کلانشهر پر جنب و جوش کانادا، بیشتر از آسمان‌خراش‌های بلند و جاذبه‌های توریستی شناخته‌شده‌اش، بهشتی برای شکم‌بازان است. فرهنگ متنوع این شهر، دنیایی از طعم‌ها را از سراسر دنیا گرد هم آورده و رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیری را خلق کرده است. چه به دنبال تجربه‌ای لوکس و خاص باشید، چه خواهان غذاهای خیابانی اصیل و لذیذ، تورنتو هر ذائقه‌ای را راضی می‌کند. در این مقاله، سفری به دنیای آشپزی تورنتو خواهیم داشت و با بهترین کافه‌ها و رستوران‌های محبوب گردشگران در این شهر آشنا می‌شویم. پس با ما همراه باشید.

بهترین کافه ها و رستوران های محبوب برای گردشگران در تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تورنتو، کلان‌شهر پرجنب‌وجوش کانادا، جاذبه‌های بسیاری برای گردشگران دارد. از برج نمادین CN Tower گرفته تا خیابان‌های پر زرق‌وبرق و موزه‌های تماشایی، تورنتو هر گردشگری را مجذوب می‌کند. اما در میان این هیاهو، نباید از لذت‌های ساده‌ای مانند چشیدن طعم‌های جدید غافل شد. تورنتو دنیایی از غذاهای لذیذ و متنوع را در خود جای داده است که می‌تواند هر ذائقه‌ای را راضی کند. پس کوله پشتی‌تان را بردارید، کفش‌های راحت بپوشید و با ما همراه شوید تا سفری به لذیذترین کافه‌ها و رستوران‌های محبوب گردشگران در تورنتو داشته باشیم.

محله گرنویل (Granville Strip): گشت‌وگذاری خوشمزه‌

خیابان گرنویل، قلب تپنده‌ی تفریحات شبانه‌ی تورنتو است. اما این خیابان فراتر از کلاب‌ها و بارهای شبانه، گزینه‌ای عالی برای شکم‌بازان نیز به شمار می‌رود. در این منطقه‌ی پر جنب و جوش، می‌توانید با طی کردن مسافتی کوتاه، طعم‌های مختلفی را امتحان کنید. از غذاهای ایتالیایی و فرانسوی گرفته تا غذاهای دریایی تازه و ساندویچ‌های خوشمزه، در گرنویل برای هر ساعتی از روز و هر نوع ذائقه‌ای گزینه‌ای وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به بازار سنت لارنس (St. Lawrence Market) بزنید که در همین نزدیکی قرار دارد و می‌توانید انواع مواد غذایی تازه و محلی را از آن تهیه کنید.

کنسینگتون مارکت (Kensington Market): طعم‌های بین‌المللی در قلب تورنتو

کنسینگتون مارکت، محله‌ای رنگارنگ و پرانرژی است که حال و هوایی هنری و بوهمیایی دارد. در این محله، مغازه‌های عتیقه‌فروشی، بوتیک‌های لباس و البته رستوران‌ها و کافه‌های بی‌نظیری را خواهید دید. در کافه‌های این منطقه می‌توانید طعم قهوه‌ی کشورهای مختلف را امتحان کنید و برای ناهار، غذاهای خیابانی متنوعی از فرهنگ‌های مختلف، از هند و مکزیک گرفته تا کره و ویتنام، در انتظار شماست.

دیستریکت (Distillery District): تجربه‌ای لوکس و خاص

منطقه‌ی دیستریکت، زمانی انبارهای کهنه‌ی مشروب‌سازی بودند که امروزه به منطقه‌ای لوکس و مدرن تبدیل شده‌اند. در این محله‌ی زیبا، می‌توانید در کنار گالری‌های هنری و بوتیک‌های لوکس، رستوران‌های بسیار شیک و مدرنی را پیدا کنید که تجربه‌ای خاص و به‌یادماندنی را برایتان رقم خواهند زد. سرآشپزهای حرفه‌ای در این رستوران‌ها، با مواد اولیه‌ی درجه یک، غذاهای لذیذ و هنرمندانه‌ای را طبخ می‌کنند.

کافه‌های دنج و دوست‌داشتنی

تورنتو پر از کافه‌های دنج و دوست‌داشتنی است که می‌توانید در آن‌ها ساعاتی را به دور از هیاهوی شهر سپری کنید، کتاب بخوانید، با دوستان خود گپ بزنید یا در حین کار، خودتان را با یک فنجان قهوه‌ی خوشمزه پذیرایی کنید. در محله‌ی یورک‌ویل (Yorkville)، کافه‌های شیک و مدرنی را پیدا می‌کنید که فضایی لوکس و آرامش‌بخش دارند. در محله‌ی کِرِک (Queen West) نیز کافه‌های مستقل و هنری متعددی وجود دارند که با فضایی دنج و خودمانی، حس خوبی را به شما منتقل می‌کنند.

رستوران‌های ایرانی در تورنتو: طعم خانه‌ی خودتان را تجربه کنید

اگر دلتان برای طعم غذاهای ایرانی تنگ شده است، اصلا نگران نباشید. تورنتو جامعه‌ی ایرانی پررونقی دارد و به همین دلیل، رستوران‌های ایرانی خوبی را نیز می‌توانید در این شهر پیدا کنید. در خیابان یonge و خیابان‌‌های اطراف آن، رستوران‌های ایرانی متعددی وجود دارند که انواع غذاهای ایرانی، از چلوکباب و قورمه‌سبزی گرفته تا دیزی و آش رشته را با کیفیت خوب و طعم خانگی برای شما سرو می‌کنند.

ایستگاه اول: کافه‌های دنج و دوست‌داشتنی

هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که بعد از یک گشت‌وگذار طولانی در خیابان‌های شلوغ تورنتو، در کافه‌ای دنج و آرام بنشینید، فنجان قهوه‌ای داغ را در دست بگیرید و خستگی را از تن به در کنید. تورنتو پر از چنین کافه‌هایی است که فضایی گرم و صمیمی برای استراحت و تجدید قوا دارند.

Sam Cafe: طعم اصیل قهوه در فضایی هنری

Sam Cafe (تلفظ: سام کافه) یکی از محبوب‌ترین کافه‌های تورنتو در میان گردشگران و اهالی شهر است. این کافه که فضایی هنری و دلباز دارد، انواع قهوه‌های خوش‌عطر و طعم را با بهترین کیفیت سرو می‌کند. در کنار قهوه، می‌توانید از شیرینی‌های خانگی خوشمزه و ساندویچ‌های تازه نیز لذت ببرید. Sam Cafe همچنین محل برگزاری نمایشگاه‌های هنری و رویدادهای فرهنگی مختلف است و فضایی پویا و الهام‌بخش را برای مشتریان فراهم می‌کند.

Everleigh Cafe: تجربه‌ای شیرین در قلب شهر

Everleigh Cafe با دکوراسیونی به سبک وینتیج و فضایی روشن و دل‌نشین، گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه‌مندان به شیرینی و کیک‌های خوشمزه است. در این کافه، انواع شیرینی‌های فرانسوی، اسنک‌های سبک و سالادهای تازه سرو می‌شود. همچنین می‌توانید از منوی متنوع صبحانه Everleigh Cafe لذت ببرید و روزی پرانرژی را در تورنتو آغاز کنید.

Pilot Coffee Roasters: دنیایی از قهوه‌های تک‌خاستگاه

اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و متفاوت از قهوه هستید، Pilot Coffee Roasters را حتما به لیست خود اضافه کنید. این کافه، که تخصص آن برشته‌کاری حرفه‌ای قهوه است، انواع قهوه‌های تک‌خاستگاه (Single Origin) را از سراسر دنیا به ارمغان آورده است. در Pilot Coffee Roasters می‌توانید با انواع روش‌های دم‌آوری قهوه آشنا شوید و طعم اصیل و منحصر به فرد هر دانه را کشف کنید.

Type Books & Beans

اگر اهل کتاب هستید، کافه Type Books & Beans بهترین انتخاب برای شماست. این کافه ترکیبی از کتابفروشی و کافه‌ست که فضایی دنج و آرام را برایتان به ارمغان می‌آورد. می‌توانید کتاب مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید، در گوشه‌ای بنشینید و با یک فنجان قهوه یا چای، در دنیای کلمات غرق شوید.

چشم‌اندازی زیبا به همراه طعم لذیذ قهوه: "سامر هیل مارکت" (Summerhill Market)

کافه "سامر هیل مارکت" با فضایی باز و تراس دلنشین، به شما این امکان را می‌دهد تا ضمن لذت بردن از یک فنجان قهوه خوش‌مزه، چشم‌اندازی زیبا از شهر را نیز تماشا کنید. این کافه همچنین انواع شیرینی‌جات و ساندویچ‌های خوشمزه را سرو می‌کند که گزینه‌ای عالی برای یک میان‌وعده سبک به حساب می‌آیند.

طعم اصیل ایتالیا در قلب تورنتو: "کافه نیکولا" (Caffe Nicolla)

اگر دلتان برای طعم اصیل قهوه ایتالیایی تنگ شده، "کافه نیکولا" را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کافه با فضایی به سبک ایتالیایی و باریستای حرفه‌ای، تجربه‌ای به یادماندنی از سرو و طعم واقعی قهوه ایتالیایی را برایتان رقم خواهد زد.

ایستگاه دوم: رستوران‌های رنگارنگ و بین‌المللی

تورنتو شهری مهاجرپذیر است و این موضوع به خوبی در تنوع و کیفیت رستوران‌های آن نمود پیدا می‌کند. در این شهر می‌توانید طعم غذاهای اصیل از سراسر دنیا را بچشید و سفری به دور دنیا تنها با چشیدن طعم‌ها داشته باشید.

Black Camel: سفری به خاورمیانه در تورنتو

Black Camel یکی از بهترین رستوران‌های خاورمیانه‌ای در تورنتو است که غذاهای خوشمزه و اصیل لبنانی، ایرانی و ترکی را سرو می‌کند. در این رستوران می‌توانید طعم بی‌نظیر حمص، کباب‌های مختلف، فلافل، باقلاوه و دیگر غذاهای لذیذ خاورمیانه را تجربه کنید. فضای Black Camel نیز به سبک سنتی خاورمیانه تزئین شده است که حس و حال ویژه‌ای به صرف غذا می‌دهد.

Terroni: طعم به یاد ماندنی ایتالیا

اگر دلتان برای پاستاهای خوشمزه و پیتزاهای داغ ایتالیایی تنگ شده است، Terroni گزینه مناسبی برای شماست. این رستوران با فضایی شیک و مدرن، انواع غذاهای اصیل ایتالیایی را با مواد اولیه تازه و باکیفیت طبخ می‌کند. در Terroni می‌توانید از طعم بی‌نظیر پاستاهای دست‌ساز، سس‌های مخصوص ایتالیایی، پیتزاهای متنوع و دسرهای خوشمزه لذت ببرید.

طعم بی‌نظیر غذاهای دریایی در کنار اسکله: "دریم کچر" (The Dream Catcher)

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، رستوران "دریم کچر" گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. این رستوران با موقعیت عالی خود در کنار اسکله، ضمن سرو غذاهای دریایی فوق‌العاده تازه و خوشمزه، چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریاچه انتاریو را نیز به شما هدیه می‌دهد.

سفر به قلب مکزیک با طعم غذاهای تند: "بار بوریتو" (Bar Burrito)

برای طرفداران غذاهای تند و مکزیکی، رستوران "بار بوریتو" انتخابی هیجان‌انگیز است. این رستوران با فضایی شاد و رنگارنگ، انواع غذاهای سنتی مکزیکی از جمله بوریتو، تاکو و ناچو را با طعم‌های اصیل و تند سرو می‌کند.

تجربه‌ای به یادماندنی از غذاهای فرانسوی: "بیسترو بونژور" (Bistro Bonjour)

اگر دوست دارید در سفرتان به تورنتو، طعم غذاهای فرانسوی را نیز امتحان کنید، "بیسترو بونژور" را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران با فضایی شیک و رمانتیک، انواع غذاهای فرانسوی را با بهترین کیفیت و طعمی به یادماندنی سرو می‌کند.

انتشار: 8 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1403 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 737

به "بهترین کافه ها و رستوران های محبوب برای گردشگران در تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین کافه ها و رستوران های محبوب برای گردشگران در تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کافه ها و رستوران های محبوب برای گردشگران در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید