تور آفریقای جنوبی: ژوهانسبورگ، شهری به رنگ طلا

به گزارش مجله سفر به کانادا، دیدنی هایی از ژوهانسبورگ

ژوهانسبورگ بزرگ ترین شهر در آفریقای جنوبی است که از گذشته به علت داشتن منابع و معادن فراوان سرزمینی ثروتمند بوده است. این شهر به خاطر داشتن معادن بزرگ طلا شهر طلایی لقب گرفته است. در این یادداشت بعضی از دیدنی های این شهر را به شما معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

تور آفریقای جنوبی: ژوهانسبورگ، شهری به رنگ طلا

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

موزه آپارتاید

این موزه در سال 2001، چند سال پس از فروپاشی دولت آپارتاید، تاسیس شد. این موزه تاریخ آپارتاید را در قالب عکس، آثارهنری، بریده روزنامه ، مدارک شخصی و… به تصویر کشیده است. با قدم زدن در این موزه به تاریخ آفریقا پا می گذارید و از ناگفته هایی درباره سختی هایی که سیاه پوستان تحمل نموده اند و ظلمی که برآنان رواداشته شده مطلع می شوید. این موزه با معماری جالب توجه اش یکی از جاذبه های مهم گردشگری در ژوهانسبورگ است.

Address: Cnr Northern Parkway & Gold Reef Road, Ormonde, Johannesburg Official

site: http://www.apartheidmuseum.org

گلد ریف سیتی

از معدن گلد ریف سیتی که در هشت کیلومتری مرکز شهر واقع شده است تا چند سال پیش طلا استخراج می شد. حالا بعد از تمام شدن منابعش، کاربری آن تغییر نموده و به یک جاذبه توریستی بدل شده است. در این مرکز که برای تمامی اهالی خانواده مجذوب نماینده خواهد بود، مجموعه ای شامل پارک، مغازه، سالن تئاتر، رستوران و… ایجاد شده است. بازدیدنمایندگان می توانند با رزرو کردن تور معدن طلا تصویر شفاف تری از کارگران این معادن داشته باشند.

Address: Shaft 14, Northern Parkway, Johannesburg Official

موزه ویتز آرت

این موزه شگفت انگیز در سال 2012 افتتاح شده است و آثاری از هنر آفریقایی را به نمایش می گذارد. در موزه ویتزآرت می توانید آثاری از هنرمندان آفریقای جنوبی، مرکزی و غربی را مشاهده کنید. در این موزه که وابسته یه یکی از دانشگاه های آفریقاست می توانید نمودهایی از هنر مدرن را ببینید و بعد از بازدید از یک وعده غذا یا میان وعده در کافه محبوب موزه لذت ببرید.

Address: 1 Jan Smuts Avenue | University of the Witwatersrand, Johannesburg 2001, South Africa Phone Number: +27 11 717 1365

پارک شیرها

برای رسیدن به این پارک کافی ست کمتر از یک ساعت از شهر ژوهانسبورگ دور شوید. این پارک برای کسانی که عاشق حیوانات هستند و از نزدیک شدن به حیات وحش لذت می برند گزینه مناسبی است. بازدیدنمایندگان می توانند شیرها را بغل نمایند، در کنار یوزپلنگان راه بروند و در کنار زرافه ها وقت بگذرانند. شما می توانید با رزرو کردن یک تور طی رانندگی شترمرغ ها، سگ های وحشی، گونه هایی از بز وحشی و چیتاها را ببینید. بعلاوه رزروکردن تور عکاسی در این پارک امکان پذیر است.

Address: R114, Honeydew, 1747 Official

پرتوریا

حدود55 کیلومتر بعد از ژوهانسبورگ به پرتوریا، مرکز اداری آفریقای جنوبی، می رسید. این شهر ارزش آن را دارد که برای بازدید از آن وقت بگذارید. در پرتوریا ساختما ن های تاریخی و موزه های بسیاری وجود دارد. درخت جوالدوز در فصل بهار این شهر را به رنگ بنفش در می آورد که بسیار دیدنی است. در سفر به پروتوریا از باغ ملی گیاه شناسی، پارک آزادی، باغ وحش بزرگ و بنای یادبود Voortrekker بازدید کنید و از طبیعت آرام و حیات وحش متنوع لذت ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1973

به "تور آفریقای جنوبی: ژوهانسبورگ، شهری به رنگ طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: ژوهانسبورگ، شهری به رنگ طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید