تور ارزان استرالیا: سرگرمی در استرالیا

به گزارش مجله سفر به کانادا، استرالیایی ها بسیار خوشگذران هستند و وقت زیادی را به سرگرمی و وقت گذرانی در کنار دوستان و قدم زدن در امتداد ساحل و یا رفتن به اماکن سرگرمیی اختصاص می دهند. این کشور با فرهنگی غنی، غذاهایی لذیذ و جشنواره هایی فوق العاده سرگرم کننده مقصد بی نظیری برای خوش گذارنی محسوب می گردد.

تور ارزان استرالیا: سرگرمی در استرالیا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

در استرالیا می توانید در گوشه ای از شهرهای پر جنب و جوش مهیج ترین سرگرمیات را تجربه کنید و در قسمتی هم در کنار ساحل بنشینید و ساعت ها از حس آرامش محض و صدای امواج دریا لذت ببرید. کشوری که هم کوه های با شکوهی دارد و هم چشم انداز های طبیعی و سرسبز و هم سواحلی نیلگون و آرامبخش… هم مدرن ترین جاذبه ها در آن جای گرفته و هم می توانید در شهر های کوچک آن اوج سنت های مردم این سرزمین را از نزدیک ببینید.

در ادامه این مقاله با خبرنگاران می توانید با انواع سرگرمیات و سرگرمی های مجذوب نماینده استرالیا بیشتر آشنا شوید.

پارک های استرالیا

این کشور پر از سرگرمی است از قایقرانی در بندر سیدنی تا گشت و گذار در سواحل بوندی، مجموعه ای انواع پارک های سرگرمیی که می تواند برای هر سن و سلیقه ای بی نظیر باشد. در استرالیا بیشتر از 500 پارک ملی وجود دارد و پارک های سرگرم نماینده ای که با همه معیار های شما از هیجان و سرگرمی همخوانی دارد. در ادامه خبرنگاران به بعضی از این پارک ها اشاره می نماید و هزینه ورودی و شرای هرکدام را به تفکیک بیان می نماید.

پارک The Beachouse

این پارک در سواحل Glenelg واقع شده و از گردشگری ترین جاذبه های استرالیا محسوب می گردد که با تدارک انواع سرگرمی های نامحدود می توانید یک روز بی نهایت مهیج را در کنار دوستان، خانواده و همکاران تجربه کنید. این پارک از روز دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 7 شب باز است و روز های آدینه تا یکشنبه هم می توانید از 9 صبح تا 10 شب از آن بازدید کنید.

هزینه ورودی: 30 دلار

پارک Dreamworld

پارکی که از نظر خیلی از گردشگر ها به عنوان برترین پارک سرگرمی و آبی جنوب اقیانوسیه و حتی جهان محسوب می گردد. بزرگ ترین پارک سرگرمی در استرالیا که در کنار تجربه برترین و مهیج ترین بازی ها می توانید ساعت ها در آن قایق سواری کنید و سری به جزیره ببر های بزنید و از تماشای نمایش های مجذوب نمایندهی که در آن برگزار می گردد لذت ببرید. این پارک در Coomera و Queensland قرار گرفته و بیشتر از 40 سرگرمی مختلف را در خودش جای داده است و می توانید تجربه های مختلفی را در کنار همه اعضای خانواده به دست آورید.

هزینه ورودی: برای بزرگسالان 95 دلار، برای بچه ها 85 دلار، بلیط خانوادگی برای دو بزرگسال و دو کودک 320 دلار

لونا پارک ملبورن (Luna Park)

لونا پارک شاید با همه پارک های استرالیا متفاوت باشد و با زیبایی شگفت انگیزی در کنار ساحل قرار گرفته است. باید بدانید که در استرالیا 5 لونا پارک در شهر های مختلف وجود دارد و این لونا پارک به عنوان اولین لونا پارک استرالیا شناخته می گردد که در سال 1912 ساخته شد. این پارک معمولا از چهار شنبه تا شنبه از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است، پنجشنبه و یکشنبه از 11 صبح تا 8 شب و روز های سه شنبه تعطیل است.

هزینه ورودی: برای بلیط های نامحدود خانوادگی (4 نفر) 150 دلار، بچه ها زیر 3 سال 17.50 دلار، بچه ها بین 4 تا 12 سال 40 دلار، بچه ها بالای 13 سال 50 دلار

پارک Jamberoo Action

یکی از پر هوادار ترین و برترین پارک های استرالیا که برای همه گروه های سنی و هر سلیقه ای مجذوب نمایندهیت دارد و مخصوصا در تابستان ها از شلوغ ترین و دوست داشتنی ترین پارک های استرالیا محسوب می گردد. این پارک در Jamberoo قرار گرفته است و از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 5 عصر باز است و از بهار تا پاییز می توانید از آن بازدید و سرگرمی های مهیج ان را تجربه کنید.

هزینه ورودی: بلیط آنلاین 129، بلیط حضوری 139

پارک ملی Port Campbell

اگر به جهانل کشف منظره ها طبیعی زیبا در استرالیا هستید و دوست دارید اقیانوس های این کشور را با سواحل سنگی و سازه های آهکی شگفت انگیز از نزدیک ببینید. در سواحل ویکتوریا می توانید در امتداد اقیانوس قدم بزنید و از تماشای حیات وحش و چشم انداز فوق العاده آن بی نهایت لذت ببرید.

غواصی در Great Barrier Reef

ساحلی که در قسمت های شرقی استرالیا قرار گرفته است و با 2300 کیلومتر امتداد، یکی از بزرگ ترین سواحل جهان محسوب می گردد. با غواصی در آب های آن می توانید بیشتر از 1500 نوع ماهی مختلف را از نزدیک ببینید و بیش از صد ها نوع وال، دلفین و کوسه را مشاهده کنید. باید بدانید این ساحل در تمام جهان معروفیت زیادی دارد و یکی از برترین مقاصد برای تجربه غواصی محسوب می گردد.

هزینه ورودی: آغاز از 189 دلار

بازدید از جزیره کانگرو ها

درست در جنوب استرالیا و نزدیک به آدلاید می توانید یکی از برترین مکان های استرالیا را کشف کنید و از تماشای حیات وحش منحصر به فرد و کانگرو هایی که آزادانه در آن زندگی می نمایند لذت ببرید. تجربه ای فوق العاده لذت بخش که هم می تواند برای بچه ها و هم بزرگسالان مجذوب نماینده و دیدنی باشد.

استند بردینگ روی شن ها (sandboarding)

یکی از برترین سرگرمی هایی که می توانید در بیابان های استرالیا تجربه کنید، استند بردینگ است. درست شبیه به سر خوردن روی برف ها در پیست اسکی… تجربه ای فوق العاده که می توانند یکی از خاطره انگیز ترین سرگرمیات را برایتان رقم بزند.

کنسرت ها و شب زنده داری در استرالیا

در استرالیا فستیوال های مجذوب نماینده، کنسرت های مهیجی برگزار می گردد. در سیدنی مرکز پر هیاهوی این کشور و ملبورن شهر سرزنده استرالیا تا صبح انرژی در بعضی از خیابان ها و کافه ها جریان دارد و کنسرت های مجذوب نمایندهی اجرا می گردد. به علاوه باید بدانید مردم استرالیا عاشق سرگرمی و خوش گذرانی هستند و شرکت در فستیوال های آن هم می تواند یکی از قسمت های مجذوب نماینده سفرتان به استرالا محسوب گردد. شاید تجربه سفر به استرالیا و شهر های مجذوب نماینده آن بدون یک روز گذراندن در زندگی شبانه آن غیر قایل تصور باشد. می توانید در رستوران ها و کافه های استرالیا ساعت ها بنشینید، غذا بخورید و وقت صرف کنید و یا در کنسرت ها و نمایش های کمدی، تئاتر تا صبح سرگرم باشید و لذت ببرید.

منبع: گردگرد
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2004

به "تور ارزان استرالیا: سرگرمی در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: سرگرمی در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید