پروژه غول های لالیگا برای فصل آینده؛ هلندی ها در بارسلونا، ستاره بایرن در مادرید

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد که از حالا دو خرید تابستانی بارسلونا قطعی شده است.

پروژه غول های لالیگا برای فصل آینده؛ هلندی ها در بارسلونا، ستاره بایرن در مادرید

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، بعد از اینکه رونالد کومان در تابستان اخیر به اسم سرمربی تازه بارسلونا معرفی گردید، شایعات زیادی در رابطه با فهرست نقل و انتقالاتی این مرد هلندی به گوش رسید اما در اکثریت این اخبار یک بحث مشترک وجود داشت و آن هم چیزی نبود مگر علاقه او به جذب دو ستاره هلندی یعنی جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای.

به همین دلیل بارسلونا کوشش زیادی برای به خدمت گرفتن این دو بازیکن انجام داد. با این حال درمورد واینالدوم باشگاه لیورپول به او اجازه جدایی نداد و همین موضوع باعث شد که هافبک جنگنده هلندی یک فصل دیگر در آنفیلد ماندگار گردد. اوضاع دیگر هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا هم مشابه بود. ممفیس دیپای هم بعد از دریافت پیشنهاد از سوی باشگاه کاتالانی با مخالفت جدی لیون روبرو شد تا او هم نهایتاً به کار خود در تیم فرانسوی ادامه دهد.

با این همه به نظر می رسد که در تابستان پیش رو نهایتاً این دو بازیکن می توانند به نوکمپ نقل مکان نمایند. در همین ارتباط نشریه اسپورت کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به این مسئله اختصاص داده و با تیتر واینالدوم-دیپای، خیلی نزدیک به این موضوع اشاره نموده که بلوگرانا در در آستانه جذب این دو ستاره هلندی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش تمام توافقات لازم در این زمینه اجرا شده و تنها تایید هیئت مدیره تازه بارسلونا به جای مانده است. در واقع اگر اتفاق خاصی رخ ندهد واینالدوم و دیپای در خاتمه فصل با قراردادهایی سه ساله و به شکل رایگان به بارسلونا خواهند پیوست.

از طرفی قرارداد داوید آلابا، مدافع ارزشمند و 28 ساله بایرن مونیخ در خاتمه فصل با این تیم تمام می گردد و او چند هفته قبل رسما بیان کرد بعد از سالها درخشش در ترکیب این تیم، در تابستان از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. علیرغم شایعات مبنی بر توافق با رئال مادرید، هنوز مقصد بعدی داوید آلابا قطعی نشده و در زمان حضور در ترکیب اتریش، او خودش را به صحبت کردن در خصوص آینده بی میل نشان داده است.

داوید آلابا در پاسخ به شایعه توافق با رئال مادرید گفت: قطعا شما اخبار و شایعات زیادی در خصوص تیم بعدی من و انتقال در ماه های آینده می شنوید. اما من از آن دسته افراد نیستم که هر روز صبح بلند شده و همه روزنامه را بخواند. در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر و خصوصا زمانیکه در اردوی تیم ملی اتریش حضور دارم، تمایلی به فکر کردن در خصوص آینده و مقصد بعدی ام ندارم.

بر کسی پوشیده نیست که بازی در رقابت های جام جهانی برای من و تیم ملی اتریش در اولویت است. ما می دانیم که برای صعود به جام جهانی از کیفیت لازم برخورداریم و همه کار را برای رسیدن به این انجام خواهیم داد. این هدف برای من اهمیت زیادی دارد، زیرا بازی کردن برای کشورم اتریش و پرچم این کشور افتخار بزرگی محسوب می گردد.

مدافع اتریشی و 28 ساله بایرن مونیخ چندی قبل رسما بیان کرد از این باشگاه جدا خواهد شد. حالا نشریه روزنامه ABC ارقام توافق شفاهی داوید آلابا با رئال مادرید برای انتقال در تابستان سال آینده را فاش نموده است. طبق ادعای این نشریه باشگاه رئال مادرید 20 میلیون یورو به پینی زاهاوی مدیر برنامه بازیکن و جورج آلابا، پدر و دیگر مدیر برنامه داوید آلابا و البته خود این بازیکن به اسم پاداش امضای قرارداد پرداخت خواهد نمود.

داوید آلابا برای چهار فصل با دستمزد 10 میلیون یورو برای رئال مادرید بازی خواهد نمود و اینگونه به یکی از پردرآمدترین بازیکنان این تیم تبدیل می گردد. البته هنوز توافق بین رئال مادرید و داوید الابا نهایی و قطعی نبوده و این توافق نامه شفاهی است. در حال حاضر باشگاه های مختلفی از جمله بارسلونا شرایط جذب داوید آلابا را از نزدیک دنبال می نمایند و هنوز هم احتمال انتقال این بازیکن به تیم های دیگر هم وجود دارد.

پاری سن ژرمن هم یکی از تیم هایی است که به شدت برای خرید داوید آلابا وارد عمل شده و 15 میلیون یورو در هر فصل به او پیشنهاد داده است. به نظر می رسد خود این بازیکن با ناصر الخلیفی در خصوص توافق شفاهی با رئال مادرید صحبت نموده و به او قول داده در صورت عدم انتقال به لالیگا، به صورت جدی با باشگاه پاری سن ژرمن هم وارد مذاکره گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 مرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1791

به "پروژه غول های لالیگا برای فصل آینده؛ هلندی ها در بارسلونا، ستاره بایرن در مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه غول های لالیگا برای فصل آینده؛ هلندی ها در بارسلونا، ستاره بایرن در مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید