هجمه بی دلیل علیه علی کریمی

به گزارش مجله سفر به کانادا، پدر آرات حسینی کودک آینده دار فوتبال ایران در فضای مجازی علیه علی کریمی ایجاد هجمه نموده است.

هجمه بی دلیل علیه علی کریمی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می گردد و صندلی او تعریف معینی دارد.

بدون تردید کسانی که قبل و بعد از کریمی در فوتبال ایران و جهان برای خود نامی دست و پا کردند هم در همان صندلیی هستند که برای رسیدن به آن زحمت کشیده اند.

در چند سال اخیر کودکی به نام آرات حسینی به سبب آموزش ها و حمایت های پدرش و استعداد ذاتی که دارد پیروز شده تبدیل به چهره ای شناخته شده گردد و در صورتی که بتواند سیر صعودی را بدون درجا زدن بگذراند در آینده به بازیکنی عظیم مبدل می گردد.

آرات متولد 8 مهر 92 است و در هفتمین سال زندگی اش واقع شده است. او توانسته وارد آموزشگاه لیورپول گردد و می تواند مراحل ترقی را به خوبی پشت سر بگذارد. پدر آرات با استفاده از فضای مجازی پیروز شده برای پسرش شرایط مناسبی ایجاد کند. در واقع فیلم های تبلیغات آرات زمینه پیشرفت او را مهیا کرد و باعث شد بسیاری با او آشنا شوند.

در روزهای اخیر اتفاق عجیبی در فضای مجازی اتفاق افتاده و پدر آرات موجی علیه علی کریمی ایجاد نموده که چرا در اینستاگرام صفحه پسرش از سوی صفحه منتسب به اسطوره فوتبال ایران بلاک شده و با مطرح شدن این موضوع در فضای مجازی از حالت بلاک خارج شده است. چون پسرش گفته علی کریمی را دریبل می زند.

کاری که پدر آرات حسینی انجام داد بدون تردید ورود به حاشیه است و بسیاری از حامیان علی کریمی از بازیکن عظیم تاریخ فوتبال ایران حمایت کردند. کریمی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: باور کنید جهان خودش به اندازه کافی مهارت دارد که دل آدم رو به درد بیاورد، کاش علت حال خوب یکدیگر باشیم!

آرات اگر اسیر حاشیه نگردد در آینده فوتبالیست پیروزی خواهد شد اما نیازی نیست که با حمله به صندلی علی کریمی این اتفاق رخ دهد. آرات تنها 7 ساله است و راه درازی دارد تا بازیکنی عظیم گردد. شاید 10 سال دیگر او بازیکنی مطرح باشد به شرط اینکه برای کسانی که در فوتبال ایران پیروز بودند ایجاد دردسر نکند چون آن ها حریم معین و تعریف شده ای دارند.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 977

به "هجمه بی دلیل علیه علی کریمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجمه بی دلیل علیه علی کریمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید