نسل جدید لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 با نمایشگر 300 هرتزی همراه است

به گزارش مجله سفر به کانادا، شرکت ریزر ساعاتی پیش مدل 2020 از لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 را معرفی کرد. مثل مدل سال گذشته، این لپ تاپ را می توان با نمایشگر 4K لمسی و 120 هرتزی خریداری کرد که این گزینه برای افراد خلاق و حرفه ای عالی است. اما ریزر روی مدلی از این لپ تاپ که برای بازی ساخته شده، یک گزینه دیگر در نظر گرفته که کاربران می توانند نمایشگری 1080P با سرعت 300 هرتز داشته باشند! ریزر می گوید مدل 4K این لپ تاپ از 100 درصد رنگ های Adobe RGB پشتیبانی می کند و مدل 1080P هم با پوششی مات روی نمایشگر همراه است تا کاربران گیمر کمتر شاهد بازتاب نور از این نمایشگر باشند.

نسل جدید لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 با نمایشگر 300 هرتزی همراه است

مشخصات فنی اما تفاوت زیادی با نسل قبلی ریزر بلید پرو 17 ندارند. اصلی ترین تفاوت، بروزرسانی پردازنده و پردازشگر گرافیکی به نسل آخر آن ها از شرکت های اینتل و انویدیا است. ریزر می گوید با این بروزرسانی سخت افزاری، مدل جدید چه در اجرای بازی های سنگین و چه در اجرای اپلیکیشن های حرفه ای، سریع تر از نسل قبلی است.

نسخه گیمینگ از این لپ تاپ که نمایشگر 300 هرتزی دارد، با دو کارت گرافیک انویدیا RTX 2070 Max-Q یا RTX 2080 Super Max-Q و قیمت های 2599 و 3199 عرضه می شود. همچنین حافظه داخلی هر دو مدل در حالت پایه 512 گیگابایتی و از نوع SSD خواهد بود اما در حین خرید می توان آن را تا 2 ترابایت افزایش داد.

مدل 4K از ریزر بلید پرو 17 نیز تنها با کار گرافیک RTX 2080 Super Max-Q و حافظه داخلی یک یا دو ترابایتی همراه است که مدل پایه 3799 دلار قیمت دارد. همچنین تمام مدل های این لپ تاپ، با پردازنده 8 هسته ای اینتل Core i7-10875H همراه هستند که سرعت پردازشی آن ها روی 2.3 گیگاهرتز تنظیم شده و امکان توربو بوست تا 5.1 گیگاهرتز هم دارند. همچنین این لپ تاپ ها با رم 16 گیگابایتی دو کاناله DDR4 همراه هستند.

این لپ تاپ ها از سیستم خنک کننده بخار ریزر استفاده می کنند. این سیستم خنک کننده که در لپ تاپ های رده بالا سری بلید استفاده می شوند، در نسل قبلی توانایی های خود را اثبات کرده بودند. با اینکه به خوبی می توانند در خنک کردن پردازنده و کارت گرافیک لپ تاپ ها موثر باشند، اما به وزن کلی لپ تاپ ها اضافه می کنند و ریزر بلید پرو 17 جدید هم حدود 2.8 کیلوگرم وزن دارند!

در نهایت، ریزر کیبرد این نسل از ریزر بلید پرو 17 را هم شبیه به مدل های جدید Blade 15 و Blade Stealth کرده است. درواقع مشکل این کیبردها این بود که دکمه جهت بالا در نسل قبلی بین دو کلید شیفت و علامت سوال قرار گرفته بود ولی حالا دو دکمه جهت بالا و پایین در اندازه یک کلید عادی جای گرفته اند.

به طور کل به جز موردی که گفتیم، هیچ چیز دیگری در طراحی این لپ تاپ نسبت به نسل قبلی، تغییر پیدا نکرده است. همچنان شاهد همان حاشیه های کم اطراف نمایشگر هستیم و جایگاه بلندگوهای دستگاه هم در کنار کیبرد تعبیه شده است. تاریخ عرضه دقیق این لپ تاپ اعلام نشده اما گفته شده که از انتها ماه میلادی جاری که زمان زیادی هم به انتها ماه باقی نمانده، نسل جدید ریزر بلید پرو 17 عرضه خواهد شد.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1055

به "نسل جدید لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 با نمایشگر 300 هرتزی همراه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 با نمایشگر 300 هرتزی همراه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید