دانستنی های خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل اروپا

به گزارش مجله سفر به کانادا، این روزها فشار کار و شرایط پر از استرس موجب شده تا انسان ها بیشتر از قبل به سفر علاقه نشان دهند و صنعت گردشگری با تحولات روز افزون و چشمگیری روبرو گردد.

دانستنی های خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

از سوی دیگر مفاهیم سفر نیز تغییر نموده است. خرید آنلاین بلیط و هتل، رزرواسیون آنلاین و پرداخت اینترنتی است. همچنین شکل و شمایل سفر نیز تغییر نموده و گردشگران دیگر نه تنها برای بازدید و دیدن جاذبه های تاریخی، بلکه برای لذت بردن از طبیعت، ساحل، جنگل و احساس آرامش بیشتر نیز سفر مینمایند.

حال پیشگام با تمامی تغییرات ما در این مطلب میخواهیم یکی از مهم ترین پیشرفت های گردشگری را آنالیز کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا باهم از خرید آنلاین تور اروپا، رزرو هتل، خرید آنلاین پرواز ، مزایا و ویژگی های رزرواسیون خوب و پلت فرم های آن برایتان بگوییم.

تاریخچه خرید و پرداخت آنلاین

این روزها تقریبا همگی به کامپیوترهای شخصی و گوشی های هوشمند دسترسی دارند. با این پیشرفت تکنولوژیک در سالهای اخیر دانشمندان و متخصصین حوزه فناوری و اطلاعات نیز کوشش کردند تا بیشتر فعالیت ها و بیزینس ها را به صورت آنلاین دربیاورند. این مورد مهم نه تنها به حفظ محیط زیست یاری کرد، بلکه تا حد زیادی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های مردم شد و از رفت و آمدهای بی فایده کاست.

خرید و پرداخت آنلاین ابتدا با قبوض تلفن و برق آغاز شد و بعدها با پرداخت مبالغ و جابه جایی آن در بین حساب های مختلف گسترش یافت. به مرور پلت فرم های مختلفی طراحی شدند تا خدمات آنلاین بیشتری را به مردم ارائه دهند. این خدمات آنلاین با گسترش چشم گیری در سالهای اخیر توانست به سفارش آنلاین غذا، سفارش اینترنتی لباس، رزرو هتل ها و در نهایت خرید آنلاین بلیط هواپیما برسد. به این ترتیب مردم توانستند بدون رفت و آمدهای زمانبر، تحمل ترافیک در ساعت های مختلف شبانه روز و مسائل مشابه به راحتی به وسیله پلت فرم های مختلف آنچه میخواهند را خریداری نموده و در همان لحظه پولش را پرداخت نمایند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

پیش از اینها خرید بلیط هواپیما تنها به وسیله مراجعه به دفاتر هواپیمایی امکان پذیر بود. تعداد کم پرواز ها موجب شده بود تا سفر هوایی سفری لوکس و گران قیمت باشد. بلیط راستاهای پر رفت و آمد به سختی پیدا بگردد و مردم برای سفرهای تفریحی، بیزینسی و حتی ضروری دچار مسائل متعدد شوند.

همگام با پیشرفت صنعت گردشگری و گسترش سفرهای داخلی و خارجی در میان مردم پلت فرم خرید آنلاین بلیط و هتل، رزرو آنلاین بلیط هواپیما، قطار و حتی اتوبوس نیز طراحی شد. به این ترتیب مسافران و گردشگران میتوانستند به صورت آنلاین از میان شرکت های هوایی با قیمت های مختلف، در طی روزهای هفته و هر ساعت از شبانه روز پرواز مورد نظرشان را انتخاب نمایند و به صورت آنلاین هزینه آن را پرداخت نمایند.

آغاز پیشرفت در خرید آنلاین بلیط و هتل

بعدها با طراحی های باکیفیت تر سایت ها و اپلیکیشن ها توضیحات ضروری را نیز به طراحی هایشان اضافه کردند. به این ترتیب مشتری در هنگام انتخاب میدانست که برای چه خدماتی پول پرداخت میکند و حتی توانست خدمات لاین های مختلف هوایی را نیز با هم مقایسه کند. تمامی این مزایا خرید آنلاین بلیط هواپیما را حسابی بین مردم محبوب کرد و بدون هرگونه واسطه مردم توانستند تنها با گوشی و یا لپ تاپ شخصی برای سفرهایشان به سرعت بلیط رفت و برگشت تهیه نمایند.

رزرو آنلاین هتل

یکی دیگر از تحولات راستا خرید آنلاین بلیط و رزرو هتل، رزرواسیون آنلاین هتل و دیگر مراکز اقامتی است. تا همین چند سال اخیر مردم برای مسافرت رفتن محل اقامت خود را از قبل رزرو نمیکردند و یا تنها به وسیله تلفن با اطرافیان هماهنگ میشدند. در فصل های پر مسافرتی نظیر عید و تابستان همواره یکی از مسائل مهم گردشگران مراکز اقامتی و هتل هایی متناسب با بودجه سفر بود. در نتیجه در بسیاری از موارد گردشگرانی که بدون تور و آژانس های مسافرتی به سفر می رفتند ساعت ها در پس هتل و یا مراکز اقامتی بودند.

طراحی اپلیکیشن و رزرو هتل به صورت اینترنتی این مشکل را نیز به راحتی مرتفع کرد. طراحان توانستند پلت فرم هایی را طراحی نمایند که با اکثر هتل ها، مراکز اقامتی، خانه های بومگردی و هاستل ها در ارتباط است، از محیط آنجا عکس و یا کلیپ معرفی کوتاه نشان می دهد و لیست قیمت اتاق ها را به مشتری ارائه می دهد. به این ترتیب گردشگران توانستند به صورت آنلاین از وضعیت اسکان در مبدا آگاه شوند، هزینه آن را بپردازند و نگران محل اقامت خود نباشند.

نتیجه خوب تحولات

در حال حاضر سایت ها، اپلیکیشن ها و پلت فرم های متعدد با بیشتر هتل ها در ارتباط هستند. از اتاق ها و فضای هتل عکس و فیلم دارند و به گردشگر این امکان را میدهند تا بدون حضور در محل به راحتی بتواند محل اقامت خود را انتخاب کند. در این سایت ها لیست کامل قیمت انواع اتاق تهیه شده و امکان مقایسه بین هتل ها گستره وسیعی از انتخاب را پیش روی مشتری گذاشته است. این انتخاب ها معمولا با تفکیک کشور، استان و شهر از پیچیدگی کار کاسته، در نتیجه گردشگران برای انتخاب و رزرو محل اقامتشان تنها یک کلیک فاصله دارند.

مزایای خرید آنلاین بلیط و هتل

علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، خرید آنلاین بلیط و هتل مزیت های فوق العاده دیگری نیز دارد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

رزرواسیون آنلاین به شما این امکان را میدهد تا در فضای اینترنت به جست و جو بپردازید، مقایسه کنید و دسترسی وسیع به قیمت های متنوع داشته باشید. در نتیجه از رفت و آمد و تلفن های غیر ضروری کاسته است.

خرید آنلاین بلیط و هتل علاوه بر تلف نکردن وقت تا حد زیادی هزینه های سفر را کاهش میدهد. این پلت فرم ها با خدماتی که ارائه میدهند در بعضی ماه های سال تخفیف های خوبی نیز ارائه میدهند. در نتیجه شما نه تنها زمان خود را هدر ندادید بلکه با رزرو آنلاین از تخفیف خوب نیز استفاده نموده اید. به یاد داشته باشید که این تخفیف ها تنها برای خرید های آنلاین است و معمولا به صورت حضوری شامل حال گردشگر نمیگردد.

خرید آنلاین بلیط و هتل انتخاب اول هر گردشگر

در نهایت باید به این مهم اشاره نمود که خرید آنلاین بلیط و هتل مخصوصا در اروپا از دیگر تغییرات تکنولوژی عقب نمانده و حسابی در بازار اینترنتی برای خودش هوادار دارد. طراحان و متخصصین IT نیز در کوشش هستند تا با هماهنگی ایرلاین ها و هتل ها بتوانند سایت ها و اپلیکیشن های بهتری را روز به روز ارائه دهند و هماهنگی فعالان این حوزه را بالا ببرند. به این ترتیب اشکالات خرید آنلاین بلیط و هتل نزدیک به صفر خواهد بود. شما تنها باید پس انداز کنید، برای سفر برنامه ریزی کنید، وسایل را جمع کنید و آماده شوید. برای هماهنگی تمام امور مربوط به خرید آنلاین بلیط و هتل تنها چند کلیک لازم دارید تا همه چیز به بهترین نحو آماده گردد. پس برای سفر آماده شوید! سفر یکی از بهترین لذت های زندگی است.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com

منبع: چمدان
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 492

به "دانستنی های خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانستنی های خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید