مظفری: داور ملاقات پرسپولیس - تراکتور قضاوت خوبی داشت، برخورد قاطع نشود اعتراضات بیشتر خواهد شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد که داور ملاقات تیم های پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر, قضاوت خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

مظفری: داور ملاقات پرسپولیس - تراکتور قضاوت خوبی داشت، برخورد قاطع نشود اعتراضات بیشتر خواهد شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره قضاوت محمدرضا اکبریان در ملاقات تیم های پرسپولیس و تراکتور و اعتراضات شدیدی که بازیکنان و مربیان دو تیم به تصمیمات او در جریان بازی داشتند, گفت: تا زمانی که کمیته انضباطی با این اعتراضات مقابله نکند و تا زمانی که یکی از اعضای کادر فنی وقتی که اخراج می گردد, تهدید به بیرون کشیدن تیم از زمین می نماید و باید با خواهش اجازه این کار را به او ندهند, این فرایند ادامه پیدا خواهد نمود. با توجه به اینکه بازی های لیگ در ادامه حساس تر هم می شوند, اگر کمیته انضباطی با این صحنه ها برخورد قاطع نکند, شرایط بدتر هم می گردد.

وی درباره تعداد زیاد کارت های زردی که داور در ملاقات پرسپولیس - تراکتور نشان داد، خاطر نشان کرد: شاید داور فقط در یکی یا دو صحنه, آنهم در وسط زمین در تشخیص خطا ها دچار اشتباه شد و در کل قضاوت خوبی داشت. بیشتر کارت زرد ها فقط عکس العمل داور به رفتار بازیکنان بود. قضاوت این بازی با توجه به حساسیت آن خیلی سخت بود، ولی اکبریان عملکرد خوبی داشت. متأسفانه بازیکنان ما عادت نموده اند که با هر سوت داور اعتراض نمایند.

این کارشناس داوری درباره اخراج ساکت الهامی, یادآور شد: ما نمی دانیم در آن صحنه چه اتفاقی اتفاق افتاده است و چیز زیادی در تلویزیون معین نبود. فقط من دیدم که داور چهارم داور بازی را صدا کرد و دیگر نمی دانم که موضوع چه بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 690

به "مظفری: داور ملاقات پرسپولیس - تراکتور قضاوت خوبی داشت، برخورد قاطع نشود اعتراضات بیشتر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظفری: داور ملاقات پرسپولیس - تراکتور قضاوت خوبی داشت، برخورد قاطع نشود اعتراضات بیشتر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید