لائوتارو پیشنهاد تمدید قرارداد با اینتر را رد کرد

به گزارش مجله سفر به کانادا، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قرارداد او را نپذیرفته است.

لائوتارو پیشنهاد تمدید قرارداد با اینتر را رد کرد

به گزارش خبرنگاران، مدیربرنامه های لائوتارو مارتینس تأیید کرد که او پیشنهاد اخیر باشگاه اینتر برای تمدید قراردادش را رد نموده است.

قرارداد فعلی مارتینس با اینتر تا سال 2023 اعتبار دارد، بنابراین نراتزوری مشتاق است که قرارداد مدت این قرارداد را افزایش دهد تا از ماندن این بازیکن آرژانتینی برای مدتی طولانی اطمینان حاصل نمایند یا حداقل از بابت کسب درآمدی قابل توجه از فروش او مطمئن شوند.

بند فسخ فعلی قرارداد لائوتارو 111 میلیون یورو است اما تصور می گردد که اینتر به دلیل بحران اقتصادی اش حاضر است او را در ازای 90 میلیون یورو بفروشد.

آلخاندرو کامانو مدیر برنامه های لائوتارو در این باره گفت: هر کسی قیمتی دارد و اگرچه اینتر درباره فروش حرف نمی زند، ما باید ببینیم که با توجه به شرایط موجود در باشگاه، پنجره جابجایی چگونه ادامه پیدا خواهد نمود. باشگاه به ما پیشنهاد تمدید قرارداد داده است اما ما به آنها گفتیم که فعلاً از شرایط مان راضی هستیم.

کامانو درباره کوشش بارسلونا برای خرید لائوتارو در تابستان سال گذشته هم گفت: چه کسی است که دوست نداشته باشد برای بارسلونا بازی کند؟ آنها یکی از بزرگترین باشگاه های جهان هستند. ما آسوده خاطریم و در صورتی که بخواهیم برویم هم ضروری است که ابتدا با اینتر به توافق برسیم. اما به نظر می رسد که لائوتارو هم بی میل نیست. هیچ کسی از بارسلونا هنوز با من تماس نگرفته است. به همین دلیل ما به رفتن به این تیم فکر نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1703

به "لائوتارو پیشنهاد تمدید قرارداد با اینتر را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لائوتارو پیشنهاد تمدید قرارداد با اینتر را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید