عیدی جاماندگان با حقوق اسفندماه پرداخت می گردد

به گزارش مجله سفر به کانادا، تهران (پانا) - مدیرکل امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت عیدی جاماندگان با حقوق اسفندماه اطلاع داد.

عیدی جاماندگان با حقوق اسفندماه پرداخت می گردد

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی گفت: در راستای مصوبه هیئت وزیران، دستورالعمل نحوه محاسبه و پرداخت عیدی سال 1400 تهیه و واریز مبلغ عیدی طبق این دستورالعمل انجام شد.

وی شرح داد: طبق مصوبه 27 بهمن ماه هیات وزیران، برای بازنشستگان و موظفانی که پرداخت حق عائله مندی و اولاد آنها برعهده صندوق بازنشستگی کشوری است و در لیست حقوق بهمن ماه به آنان حقوق پرداخت شده است، مبلغ ثابت 16 میلیون ریال به عنوان عیدی سال 1400 پرداخت شده است و در صورت وجود چندین وظیفه بگیر از یک دفتر کل، مبلغ فوق به صورت مساوی بین وظیفه بگیران تقسیم می گردد.

خدامی اضافه نمود: علاوه بر این مبلغ، به بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بر اساس ردیف بودجه تعریف شده در سیستم به آنها عائله مندی تعلق می گیرد، حداکثر تا سقف چهار میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اظهارداشت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم، حق اولاد از طرف صندوق به آنها پرداخت می گردد؛ به ازای هر فرزند مبلغ ثابت یک میلیون و 500 هزار ریال پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: احکامی که در نیمه دوم بهمن ماه تا قبل از تاریخ مصوبه هیات وزیران به صورت قطعی و جاری تغییر یافته اما عیدی آنها در سرانجام بهمن ماه کارسازی نشده است؛ حسب پردازش، احکام عیدی آنها در اسفندماه 1400 کارسازی خواهد شد.

خدامی اعلام کرد: دستگاه هایی که فاقد ردیف بودجه ای هستند، باید طبق رویه هر ساله، رأساً نسبت به کارسازی عیدی به حساب بازنشستگان و وظیفه بگیران خود اقدام نمایند و صندوق بازنشستگی کشوری در این خصوص، هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2049

به "عیدی جاماندگان با حقوق اسفندماه پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی جاماندگان با حقوق اسفندماه پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید