شیائومی 12S پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، شیائومی ظاهرا میخواهد گوشی 12S پرو را با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 راهی بازار کند چون به تازگی این محصول با این تراشه در گیک بنچ دیده شده است.

شیائومی 12S پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک بنچ دیده شد

شیائومی روز گذشته رسما اظهار داشت که میخواهد از گوشی 12S پرو به عنوان یکی دیگر از پرچم داران مورد انتظار خود برای سال 2022 رونمایی کند. به صورت کلی رونمایی از گوشی های تازه شرکت چینی 5 روز دیگر رخ خواهد داد اما گفته می گردد 12S پرو منحصر خواهد بود به بازار چین. البته این حرف فعلا در حد یک شایعه است و باید دید در ادامه برنامه شیائومی چه خواهد بود.

طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، شیائومی 12S پرو قرار است از دوربینی بهره ببرد که با همکاری این شرکت و لایکا ساخته شده است. لایکا همان شرکتی است که پیش تر با یک شرکت چینی دیگر یعنی هواوی همکاری می کرد اما حالا که جز نام، چیز دیگری از هواوی باقی نمانده، تصمیم گرفته با شیائومی وارد همکاری گردد. حال باید دید در عمل، سنسورهای گوشی یادشده چه کیفیتی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

از این موارد که بگذریم، باید به تصویری اشاره کنیم که به تازگی از نتایج ثبت شده به وسیله شیائومی 12S پرو در بنچمارک گیک بنچ به ثبت رسیده است. این تصویر نشان می دهد گوشی یادشده از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده بهره می برد.

اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 اخیرا معرفی شده و از هشت هسته با همان ترکیب چینش مدل استاندارد طراحی شده است. یعنی 1 هسته از نوع Cortex-X2 با فرکانس 3.19 گیگاهرتز، 3 هسته از نوع Cortex-A710 با فرکانس 3 گیگاهرتز و چهار هسته هم از نوع Cortex A510 با فرکانس 2.02 گیگاهرتز. علاوه بر این ها، امتیاز خوب 4171 در بخش چندهسته ای و 1323 در بخش تک هسته ای نشان می دهد این تراشه قطعا 8 پلاس نسل 1 است.

اوایل این هفته بود که شنیدیم شیائومی می خواهد این محصول را با تراشه دایمنسیتی 9000 یا 9000 پلاس راهی بازار کند. البته هنوز هم به نظر می رسد یک مدل از این گوشی با این تراشه راهی بازار خواهد شد ولی اگر اینطور باشد، دیگر منطقی نیست 12S پرو فقط به بازار چین محدود گردد. قطعا باید شاهد عرضه آن در سایر بازارها هم باشیم.

گفته می گردد بین دو مدل مجهز به اسنپدراگون و مدیاتک، تفاوتی هم وجود خواهد داشت. ظاهرا مدل مجهز به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 شارژری 120 واتی دارد اما سرعت شارژر مدلی که دایمنسیتی 9000 یا 9000 پلاس را به عنوان قلب تپنده در اختیار دارد، به 67 وات محدود می گردد.

سوا از این موارد، گفته می گردد گوشی مورد انتظار شیائومی با پنلی منحنی از نوع OLED با وضوح +QHD و رفرش ریت 120 هرتز راهی بازار خواهد شد. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار آن دو دوربین دیگر هم تعبیه می گردد. یکی از آن ها قطعا فوق عریض است اما دیگری از چه نوعی است و چه میزان ای دارد معین نیست. دوربین سلفی هم که به صورت حفره ای در مرکز نمایشگر تعبیه شده، سنسوری به بزرگی 32 مگاپیکسل خواهد داشت.

اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول قطعا طی این 5 روز منتشر خواهد شد که مهم ترین آن ها قیمت و عرضه جهانی است.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2126

به "شیائومی 12S پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12S پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید