شرکت یونیتی از افزایش 50 درصدی تعداد گیمر ها در دنیا اطلاع داد

به گزارش مجله سفر به کانادا، شرکت یونیتی با انجام تحقیقات گسترده آمار افزایش تعداد کاربران دنیای بازی را با مخاطبان در میان گذاشت.

شرکت یونیتی از افزایش 50 درصدی تعداد گیمر ها در دنیا اطلاع داد

به گزارش خبرنگار ، شیوع ویروس کرونا باعث تغییرات گسترده و سریع در زندگی انسان ها شده است و سراسر دنیا حالا با شرایط متفاوتی روبرو شده اند. به دنبال عدم امکان برگزاری ملاقات های نزدیک و لزوم رعایت فاصله اجتماعی، بسیاری از افراد به بازی های رایانه ای روی آورده اند. بر اساس گزارش جدید منتشر شده از منابع تحقیقات فناوری، تعداد بازیکنان فعال روزانه پس از شیوع ویروس کرونا با 50 درصد رشد روبرو بوده است.

این تحقیقات با تمرکز بر تأثیر شیوع ویروس کرونا بر دنیای بازی و فناوری اجرا شده و محققان کوشش کردند میزان کاهش و افزایش استفاده از بخش های مختلف در این حوزه ها را مد نظر قرار دهند. تاریخ مورد نظر از روز اول ماه ژانویه تا اواسط ماه می سال 2020 اعلام شده است و این دوران با زمان مشابه در سال گذشته مقایسه شده است.

شایان ذکر است که این تحقیقات تمامی دستگاه های دنیای فناوری مانند رایانه های شخصی، کنسول های شخصی، لپ تاپ ها، گوشی های اندرویدی و iOS را که می توان با آن ها بازی کرد تحت پوشش قرار داده است. نکات کلیدی گزارش منتشر شده حاکی از آن است که تعداد گیمر ها از همواره بیشتر است. شمار این افراد با افزایش 46 درصدی به تعداد گیمر های روزانه در بازی های HD و گسترش 17 درصدی تعداد بازیکنان عناوین موبایل روبرو بوده است.

همچنین تعداد بازدید از تبلیغات درون برنامه ای به 59 درصد افزایش داشته است. همچنین کاربران موبایل با افزایش 84 درصدی بیشترین میزان دانلود برنامه را به خود اختصاص داده اند. با افزایش چشمگیر تعداد کاربران و تمایل افراد به تجربه عناوین رایانه ای به نظر می آید که حالا زمان بسیار مناسبی برای بازی سازان و تبلیغ نمایندگان است تا فعالیت خود را گسترش و سرعت کارشان را افزایش دهند. شرایط فعلی به گونه ای است که این دسته از افراد به خوبی می توانند موفقیت خود را تضمین نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1085

به "شرکت یونیتی از افزایش 50 درصدی تعداد گیمر ها در دنیا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت یونیتی از افزایش 50 درصدی تعداد گیمر ها در دنیا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید