شاگردان کواچ حریف ایتالیا نشدند

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران: تیم ملی والیبال کشورمان نخستین بازی خود در لیگ جهانی والیبال 2014 را با شکست پشت سر گذاشت.

شاگردان کواچ حریف ایتالیا نشدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، اولین بازی تیم والیبال ایران در لیگ جهانی 2014 مقابل تیم ملی ایتالیا در شهر تریسته برگزار گردید که شاگردان اسلوبودان کواچ این مسابقه را با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر19، 25 بر 22 و 25 بر 23 به میزبان خود واگذار کردند.

سعید معروف، شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی، سامان فائزی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و عبدالرضا علیزاده ترکیب اولیه ایران در این بازی را تشکیل می دادند.

تیم کشورمان در ست اول بازی، شروع خوبی داشت و حتی اختلاف امتیاز با حریف را به 3 رساند اما در ادامه ایتالیا توانست با تکیه بر عملکرد بازیکنانی چون ایوان زایتسف و سیمونه پارودی از تیم کشورمان پیش بیفتد. وقت استراحت فنی دوم در امتیاز 16 بر 15 آخرین قسمت از نبرد پایاپای شاگردان کواچ مقابل حریف بود و در ادامه ایتالیا تا سرانجام با قدرت پیش رفت و ست نخست را 25 بر 19 به سود خود سرانجام داد.

آبشار شهرام محمودی شروع عملکرد خوب ملی پوشان والیبال ایران در ست دوم بود. تیم ایران تا امتیاز 22 از میزبان پیش بود و به نظر می رسید که می تواند کار را در ست شماری به تساوی بکشاند اما در ادامه ایتالیا شرایط بازی را تغییر داد و در نهایت ناتوانی بازیکنان ایران در مقابله با سرویس های ویتوری فزونی 25 بر 22 ایتالیا را در ست دوم رقم زد.

در ست سوم ایتالیا روان تر بازی کرد و قدرتش را به شاگردان کواچ تحمیل کرد تا با شکست 25 بر 23 در این ست، تیم کشورمان در مجموع نخستین دیدار از ماراتن دوازده گانه لیگ جهانی را 3 بر صفر به حریف خود واگذار کند.

دیدار دوم تیم ملی کشورمان مقابل ایتالیا که چهارمین بازی آتزوری در لیگ جهانی 2014 محسوب می گردد، ساعت 22:30 روز یک شنبه 11 خرداد در شهر ورونا برگزار می گردد.

در دیگر دیدار گروه A برزیل که 2 دیدار ابتدایی خود را با نتایج مشابه 3 بر یک به ایتالیا واگذار نموده بود و در سومین بازی خود بر لهستان غلبه نموده بود، بار دیگر ناکام ماند و در دیدار دوم مقابل لهستان، شکست عجیب 3 بر صفر را با نتایج 24 بر 26، 26 بر 28 و 21 بر 25 را پذیرا شد.

با این نتایج، ایتالیا با 9 امتیاز قدرتمندانه در صدر گروه نهاده شد، برزیل و لهستان 3امتیازی هستند و ایران بدون امتیاز و البته تنها با یک بازی در رده چهارم قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 464

به "شاگردان کواچ حریف ایتالیا نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان کواچ حریف ایتالیا نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید