سهم صفر مردم دورود و ازنا در معدن سنگ چینی دریژان

به گزارش مجله سفر به کانادا، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: سهم مردم دورود و ازنا از معدن سنگ چینی دریژان نزدیک به صفر است.

سهم صفر مردم دورود و ازنا در معدن سنگ چینی دریژان

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران لرستان: حسین گودرزی در ملاقات مجمع نمایندگان لرستان با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اضافه نمود: معدن سنگ چینی دریژان به عنوان یک برند جهانی مطرح بوده ولی نفع آن برای مردم شهرستان های دورود و ازنا تقریباً در حد صفر است.

وی ادامه داد: با وجود سود سرشار معدن چینی دریژان در طول 36 سال فعالیت، کوچکترین سرمایه گذاری در دو شهرستان دورود و ازنا انجام نداده و سود حاصل از آن صرف سرمایه گذاری در نقاط دیگر کشور شده است.

گودرزی بیان کرد: متولیان معدن چینی دریژان حتی حاضر به روکش و تعریض جاده مواصلاتی 50 هزار نفر جمعیت روستاهای راستا معدن هم نیستند.

وی ادامه داد: سهم مردم روستاهای راستا از این معدن تلفات انسانی از راستا عبور روزانه ده ها تریلی حامل سنگ است و در این رابطه ضرورت دارد مدیریت معدن نسبت به تعریض و روکش آسفالت این راستا اقدام عاجل کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیگر به دلیل آن که حساب های بانکی این معدن در تهران متمرکز بوده مالیات قانونی خود را هم به شهرستان نمی پردازند.

در این جلسه، اوحدی رئیس بنیاد شهید دستور پیگیری جدی این مطالبات را صادر و قول پیگیری را داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1630

به "سهم صفر مردم دورود و ازنا در معدن سنگ چینی دریژان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم صفر مردم دورود و ازنا در معدن سنگ چینی دریژان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید