سرویس جمع آوری بسته پادرو در مشهد فعال شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، مدتی پیش پلتفرم پادرو در ، فرصتی را جهت جمع آوری و ارسال رایگان بسته در تهران برگزار کرد و حالا سرویس جمع آوری بسته ها به وسیله پادرو در شهر مشهد هم فعال شده است و جوایزی را هم به همراه دارد.

سرویس جمع آوری بسته پادرو در مشهد فعال شد

به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، تمامی کسب وکارهای آنلاین و فعال در شبکه های اجتماعی ساکن در شهر مشهد، از بیست وهفتم خردادماه می توانند از سرویس جمع آوری بسته های پلتفرم پادرو بهره مند شوند. ضمن اینکه پادرو در کمپین ویژه این شهر، به کاربرانی که تا هفتم مردادماه فرایند ثبت نام و اولین ثبت سفارش خود را تکمیل نمایند، مبلغ 50 هزار تومان اعتبار هدیه به مدت یک هفته اعطا می نماید.

بدون تردید ارسال بسته یک چالش تمام نشدنی برای فروشگاه های آنلاین و فعالان شبکه های اجتماعی به تعداد می آید که پادرو مشکل یادشده را حل نموده و با راه اندازی سرویس جمع آوری بسته در شهر مشهد تسهیل گر کاربران مرکز استان خراسان رضوی هم بوده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس مشهد پادرو و آشنایی با امکانات و خدمات ارائه شده از سوی این پلتفرم می توانند به آدرس mshd.podro.com مراجعه و از داخل سایت فرایند ثبت نام خود را شروع نمایند.

لازم به ذکر است پلتفرم پادرو در هلدینگ فناپ و بر بستر سرزمین هوشمند پاد پیشرفته و به اسم عظیم ترین زیرساخت مدیریت خدمات حمل ونقل و لجستیک فناورانه در کشور فعالیت می نماید.

مشتریان پادرو با توجه به نیازها و توانمندی های فنی خود، می توانند به وسیله API (رابط برنامه نویسی کاربردی) یا نسخه های گوشی همراه و رایانه پادرو از قابلیت های این پلتفرم استفاده نمایند.

با توجه به استقبال زیاد فروشگاه های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام از خدمات پادرو، اخیرا نسخه ویژه فروشگاه های اینستاگرامی هم توسعه داده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مراجعه کنید.

سرزمین هوشمند پاد طرح پلتفرم جامع و چندسویه گروه اقتصادی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه ها و بخش های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می­دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت مراجعه و یا کد QR را زیر را اسکن کنید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1773

به "سرویس جمع آوری بسته پادرو در مشهد فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس جمع آوری بسته پادرو در مشهد فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید