رضایت آنچلوتی از نتیجه با وجود توقف در خانه خنک: نبرد بازی خارج از خانه در اروپا تراژدی نیست

به گزارش مجله سفر به کانادا، سرمربی تیم فوتبال ناپولی از نتیجه مصاف خارج از خانه شاگردانش در بلژیک ابراز رضایت کرد و آن را نتیجه ای مثبت دانست.

رضایت آنچلوتی از نتیجه با وجود توقف در خانه خنک: نبرد بازی خارج از خانه در اروپا تراژدی نیست

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی تساوی بدون گل تیمش در خانه خنک را نتیجه ای مثبت ارزیابی کرد و از اینکه تیمش در این بازی دچار اشتباه و غفلت نشد خرسند بود.

ناپولی در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در حالی به تساوی در خانه نماینده بلژیک رضایت داد که سه مرتبه تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد و یک بار دیگر هم تا آستانه گلزنی رفت اما توپ را از روی خط دروازه بیرون خنک بیرون کشیده شد.

با این حال کارلتو از نتیجه بازی رضایت داشت. او در نشست خبری خاتمه مسابقه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: عملکردمان خوب بود و چندین پیشروی خوب داشتیم. با این حال ضربات تمام کننده مان خیلی خوب نبودند و کمی هم بدشانس بودیم. تنها یک بار خطر دروازه مان را تهدید کرد و به غیر از آن همواره بازی را تحت کنترل داشتیم. این هم یک امتیاز دیگری بود که کسب کردیم و مهم این بود که انگیزه و اراده مان را نشان دادیم. البته قبول دارم که بهتر از این ها می توانستیم موقعیت های مان را به گل تبدیل کنیم.

در جریان بازی میلیک و لوسانو، دو مهاجم ناپولی چند موقعیت این تیم را به هدر دادند اما کارلتو از بازیکنانی که برای این بازی انتخاب نموده بود دفاع کرد.

او ادامه داد: میلیک و لوسانو هم عملکرد خوبی داشتند. میلیک می توانست ضربات آخر بهتری بزند اما باز هم در جا گذاشتن مدافع مستقیمش خوب کار کرد.

سؤال بزرگی که ذهن خبرنگاران را درگیر نموده بود، حضور لورنزو اینسینیه کاپیتان ناپولی روی سکوها و نه حتی نیمکت بود.

آنچلوتی در این باره هم گفت: من در تمرینات دیدم که او با شرایط جسمانی ایده آل خیلی فاصله دارد و به همین دلیل ترجیح دادم که او را برای بازی بعدی آماده نگه دارم.

ناپولی مقابل تیمی متوقف شد که در بازی قبلی اش مقابل سالزبورگ اتریش 6 بر 2 باخته بود. به این ترتیب این تیم فرصت بسیار خوبی برای افزایش فاصله اش با تیم های تعقیب کننده را از دست داد. با این حال سرمربی ایتالیایی ناپولی تأکید کرد که به شانس صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی امیدوار است.

وی گفت: مسلماً ما به شانس مان برای صعود به مرحله یک هتم نهایی ایمان داریم و حالا باید برای دو بازی متوالی با سالزبورگ آماده شویم. هدف ما صدرنشینی گروه است اگرچه اول و دوم شدن در گروه خیلی فرق نمی کند. لیگ قهرمانان تورنمنت آسانی نیست و به همین دلیل می گویم که این یک امتیاز هم غنیمت است و نتیجه مثبتی کسب کردیم. این تساوی به هیچ عنوان یک افت محسوب نمی گردد. ما می توانستیم بهتر از این کار کنیم اما دلیلی برای انتقاد از بازیکنانم وجود ندارد. می توانستیم بازی را ببریم اما نبرد یک بازی خارج از خانه یک تراژدی هم محسوب نمی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 495

به "رضایت آنچلوتی از نتیجه با وجود توقف در خانه خنک: نبرد بازی خارج از خانه در اروپا تراژدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت آنچلوتی از نتیجه با وجود توقف در خانه خنک: نبرد بازی خارج از خانه در اروپا تراژدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید