دورتموند 0- 4 هوفنهایم؛ تحقیر زنبور ها در ایستگاه آخر

به گزارش مجله سفر به کانادا، دورتموند با نتیجه عجیب 4-0 از درمان خود یعنی هوفنهایم باخت.

دورتموند 0- 4 هوفنهایم؛ تحقیر زنبور ها در ایستگاه آخر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو تیم دورتموند و هوفنهایم امروز در چهارچوب آخرین هفته رقابت های بوندس لیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه عجیب 4-0 به سود تیم مهمان پایان یافت.

در دقیقه 8 و برخلاف انتظار هوفنهایم به گل اول خود دست یافت و روی پاس پاول کادرابک و ضربه نهایی و فوق العاده آندره کراماریچ از پشت محوطه جریمه، دروازه دورتموند را باز کرد.

مسابقه با برتری نسبی تیم میزبان یعنی دورتموند دنبال می شد اما این هوفنهایم بود که باز هم در دقیقه 19 توسط آندره کراماریچ به موقعیت دیگری دست یافت؛ موقعیتی که البته راهی به دروازه نداشت.

در حالیکه بعد از گل، دورتموند توپ و میدان را در اختیار گرفت اما باز هم این تیم مهمان بود که یک بار دیگر توسط کراماریچ به گل دست یافت. این بازیکن روی یک کش و قوس و در دهانه دروازه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دورتموند بعد از دریافت گل دوم چند حمله روی دروازه حریف ترتیب داد اما همه آنها بی اثر بود تا بازی در نیمه اول با همان دو گل به سود هوفنهایم پایان پیدا کند.

درخشش فوق العاده مهاجم هوفنهایم در نیمه دوم نیز ادامه داشت و کراماریچ در ابتدای نیمه دوم در مصافی تک به تک با دروازه دورتموند، گل سوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا هت تریک نموده باشد.

این اما پایان روز باور نکردنی و فوق العاده کراماریچ نبود. او تنها یک دقیقه بعد و این بار از روی نقطه پنالتی گل چهارم و هوفنهایم را به ثمر رساند.

در ادامه بازی دورتموند چند حمله روی دروازه هوفنهایم ترتیب داد اما همه آنها بی نتیجه ماند تا مسابقه با همان چهار گل به سود مهمان پایان یافته باشد و پایان تلخی برای زنبورها رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1106

به "دورتموند 0- 4 هوفنهایم؛ تحقیر زنبور ها در ایستگاه آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند 0- 4 هوفنهایم؛ تحقیر زنبور ها در ایستگاه آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید