خبرنگاران شهرداری کرج بازسازی خانه هنرمندان را برعهده گرفت

به گزارش مجله سفر به کانادا، کرج - خبرنگاران- شهردار منطقه هشت کرج خاطرنشان کرد که بازسازی خانه هنرمندان کرج توسط این شهرداری انجام خواهد شد.

خبرنگاران شهرداری کرج بازسازی خانه هنرمندان را برعهده گرفت

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی لطفی روز پنجشنبه در حاشیه آیین تجلیل از بانوان هنرمندصنایع دستی و سایر رشته های هنری کرج گفت : با توجه به قدمت این بنا ، براثر فرسایش آسیب هایی به آن وارد شده که مدیرشهری کرج تخصیص اعتبار اقدام به بازسازی و نوسازی آن خواهد نمود.

وی بیان داشت: از آنجا که اکنون فعالیت های هنری کرج در این مجموعه متمر کز است ، کوشش ها براین است تا در کمترین زمان ممکن این مجموعه بازسازی و مقاوم سازی گردد.

لطفی گفت : شورای اسلامی شهر کرج اعتبار ویژه ای به بازسازی این بنا اختصاص داده که باید هر چه زودتر آن را بازسازی و نوسازی کنیم .

شهردار منطقه هشت کرج گفت : افزون بر بازسازی و مقاوم سازی دیوارها، کف پوش این مجموعه نوسازی و زیباسازی خواهد شد.

لطفی در بخش دیگری از سخنانش گفت : تا به امروز 80 درصد معابر شهرداری منطقه هشت کرج از خیابان های اصلی شهر بوعلی ، شهید بهشتی ، بلوار جمهوری آسفالت و بهشازی شده است.

وی ادامه داد: اولین پارک تخصصی بچه ها استان البرز تا 6 ماه آینده در ضلع شمال شرقی پارک نبوت کرج افتتاح می گردد.

همچنین عادل جلیلی رییس هیات اسلامی هنرمندان استان البرز و مدیر عامل خانه هنرمندان کرج گفت : مجموعه خانه هنرمندان کرج باهمت شورای اسلامی شهروشهردارکرج دراسفندماه سال 98 به انجمن های هنری کرج واگذار شد.

وی بیان داشت : تمام انجمن ها از قبیل تئاتر، موسیقی، تجسمی، نگارگری، نقاشی شعر ادبیات در استان البرز شکل گرفته و فعالیت ها به صورت تخصصی انجام می گردد.

جلیلی گفت : با توجه به شیوع کرونا ، حمایت هایی از گروه های هنری استان البرز در قالب تسهیلات صورت گرفته است.

وی بیان داشت : یکی از انجمن های هنری فعال استان انجمن خوشنویسان بوده که بیش از یک هزارنفر خوشنویس دارد.

خانه هنرمندان کرج مربوط مرحوم فاتح از خیرین استان البرز بوده که توسط شهرداری کرج حفاظت و بازسازی شد و سال گذشته در اختیار هنرمندان نهاده شد .

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1541

به "خبرنگاران شهرداری کرج بازسازی خانه هنرمندان را برعهده گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری کرج بازسازی خانه هنرمندان را برعهده گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید