جاده هراز دوباره مسدود شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، تهران (پانا) - مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور ضمن اعلام بارندگی در جاده های 12 استان کشور از انسداد دوباره جاده هراز تا اطلاع ثانوی اطلاع داد.

جاده هراز دوباره مسدود شد

جاده هراز روزهای 13 و 14 مهر به دلیل انجام عملیات کارگاهی مسدود شده بود و پس از انتها عملیات کارگاهی از ساعت 17 روز 14 مهر تا شب گذشته تردد از این جاده امکان پذیر شد. اما صبح امروز مرکز مدیریت اطلاعات راه ها دوباره از انسداد این جاده تا اطلاع ثانوی اطلاع داد.

به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای، آخرین شرایط محورهای شمالی از تردد روان در جاده های چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد و در بیشتر محورهای شمالی بارش باران گزارش شده است.

آخرین شرایط ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده های ایران خودرو و چیتگر و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس خبر می دهد.

آخرین شرایط جوی نیز از بارش باران در بعضی از جاده های استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، گلستان و خراسان شمالی خبر می دهد.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2هزار و 264 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل 2.7 درصد افزایش داشته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 15.9 درصد، اوج تردد بین ساعت 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعت 3 تا 4 اجرا شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1274

به "جاده هراز دوباره مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده هراز دوباره مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید