تور باکو هتل آناتولیا

به گزارش مجله سفر به کانادا، باکو برای ایرانیان مقصدی برای سفر آسان و مقرون به صرفه قیمت محسوب می گردد. مرکز آذربایجان نیز مانند استانبول، تفلیس و دبی یکی از مقاصد پرطرفدار در میان گردشگران ایرانی است. اما علت این مجذوب کنندهیت تنها در نزدیک بودنش به ایران خلاصه نمی گردد. چرا که کشور آذربایجان پیشینه فرهنگی و تاریخی قابل توجه و جاذبه های توریستی زیادی دارد. به خصوص مرکز این کشور به علت آن که ترکیبی خاص از سنت و مدرنیته است، مجذوب کنندهیت ویژه ای برای مسافران دارد. چرا که در کشور آذربایجان زندگی به سبک روستایی و سنتی در بسیاری از نقاط به شدت پررنگ است. اما شهر باکو با وجود بافت قدیمی و سنتی که دارد، آثاری زیادی از معماری مدرن را نیز در خود جای داده است. بنابراین رزرو تور باکو می تواند به میزان رزرو تو استانبول مقرون به صرفه مجذوب کننده باشد.

تور باکو هتل آناتولیا

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، پس از انتخاب تور باکو باید به انتخاب هتل نیز پرداخت. که این موضوع می تواند یک چالش به حساب بیاید. چرا که در مورد هتل های شهر باکو، نسبت به تور استانبول مقرون به صرفه (https://www.alibaba.ir/tour/turkey-istanbul)افراد کمتری تجربه داشته و اطلاعات کمتری در دسترس است. به همین علت در این مقاله به یاری شما خواهیم آمد تا یکی از هتل های شهر باکو، هتل آناتولیا، را بشناسید تا در مورد اقامتتان در باکو بهتر تصمیم بگیرید.

پیش از آن که به اصل مطلب بپردازیم، از قلم نیاندازید که چه در مورد سفر به باکو و چه در مورد سفر به هر شهر دیگری می توانید موارد مورد احتیاج خود را از طریق علی بابا تامین کنید. با استفاده از سایت علی بابا می توانید به رزرو تور، هتل، بلیط هواپیما و سایر خدمات گردشگری بپردازید. بدین ترتیب تمامی معینات هتل، بلیط یا تور را آنالیز خواهید نمود و با توجه به قیمت و سایر معینات به انتخاب خواهید پرداخت. این امکانات به شما یاری خواهد کرد که برترین انتخاب را داشته باشید، در هزینه های سفر صرفه جویی کرده و در عین حال خدمات بکیفیت را نیز از دست ندهید.

هتل آناتولیا (Anatolia Hotel)

آناتولیا یک هتل چهار ستاره در منطقه گنجلیک باکو است. این هتل 50 اتاق، رستوران، باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا، پارکینگ اختصاصی و یک مرکز کنفرانس تجاری 24 ساعته را درون خود جای داده است. اینترنت نیز رایگان در کل محوطه هتل وجود دارد که از سرعت خوبی هم برخوردار است. بعلاوه با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از سایر امکانات مثل استفاده از دستگاه فکس و کپی، سالن همایش، اتاق های کنفران، ترانسفر فرودگاهی استفاده نمایید. البته حمل و نقل به بعضی جاذبه های باکو به صورت رایگان در ساعات معین انجام از طریق هتل انجام می گردد.

امکانات اتاق های هتل آناتولیا

اتاق های هتل آناتولیا مجهز به تهویه مطبوع و امکان کنترل دستی دما است. یک پرده های ضخیم هم در هر اتاق نصب شده است تا مسافرانی که دچار خواب نامنظم شده اند بتوانند در طول روز اتاق را کاملا تاریک کرده و به استراحت بپردازند. نظافتچیان نیز به صورت روزانه و منظم به نظافت داخل اتاق ها خواهند پرداخت و سرویس پذیرایی درون اتاق نیز به صورت 24 ساعته از طریق کارمندان انجام خواهد گرفت.

یک تلفن نیز در اتاق ها وجود دارد که می توان از طریق آن با خطوط داخلی هتل تماس حاصل نمود. علاوه بر آنچه اشاره کردیم یک گاوصندوق، دمپایی، کمد و دستگاه قهوه/چای ساز نیز در اختیار مسافران خواهد بود. یک تلوزیون هم در هر اتاق وجود دارد که می توان برای سرگرم شدن از آن استفاده نمود. گفتنی است که اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان در دسترس مسافران خواهد بود. در سرویس حمام هر اتاق وان، دوش، سشوار و حوله لباسی وجود دارد. بعلاوه یک پک لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان نیز به شما ارائه خواهد شد که از همراه آوردن وسایل مشابه بی احتیاجتان خواهد کرد.

امکانات تفریحی هتل آناتولیا باکو

از میان امکانات تفریحی هتل آناتولیا می توان به استخر سرپوشیده آن اشاره کرد. علاوه بر آن استخر آب گرم، یک باشگاه ورزشی و سونا نیز از امکانات تفریحی هتل محسوب می شوند. یک کتابخانه کوچک و آرام نیز در هتل وجود دارد که محل کاملا مناسبی برای مطالعه است.

هتل آناتولیا یک رستوران به نام تراس دارد که وعده های صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد. انواع غذاهای ترکی و اروپایی نیز در این رستوران سرو می گردد که هر سلیقه ای را راضی نگه خواهد داشت. اگر اتاقا خود را به همراه صبحانه رزرو کرده باشید برای صرف صبحانه بوفه باز هتل باید بین ساعت 7 تا 10 صبح به رستوران مراجعه نمایید. البته حتی اگر اتاق خود را به همراه صبحانه رزرو نکرده باشید می توانید مبلغ جداگانه ای بابت صرف صبحانه به هتل پرداخت نمایید و از این صبحانه هیجان انگیز لذت ببرید.

انواع اتاق های هتل و قیمت

هتل آناتولیا پنج نوع اتاق دارد که قیمت های متفاوتی دارند.

اتاق استاندارد دبل یا تویین: این اتاق ها 25 متر مربع هستند و یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک نفره در آن ها دیده می گردد.

سوئیت جونیور: مساحت این اتاق ها 33 متر مربع است و یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.

اتاق باجت دبل: این اتاق ها 12 متری هستند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.

اتاق اکونومی کوادراپل: این اتاق ها 25 متر هستند و چهار تخت تک نفره دارند.

اتاق خانواده: مساحت آن ها 33 متر مربع است و در آن ها یک تخت دونفره کینگ قرار گرفته است.

منبع: اتاق
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2286

به "تور باکو هتل آناتولیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور باکو هتل آناتولیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید