آشنایی با تفریحات تایلند

به گزارش مجله سفر به کانادا، تایلند سرزمینی عجیب و غریب برای سلیقه های گوناگون است . هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا برای تفریحات متنوعی که برای هر گروه سنی مناسب هستند ، به تایلند سفر می نمایند . در سراسر کشور هنوز هم شور و شوق به کیک بوکسینگ و پایکوبی تایلندی حفظ شده است . در اینجا لیستی از انواع تفریحات تایلند است که مردم این کشور را برای قرن ها به هم متصل نموده اند .

آشنایی با تفریحات تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

تفریحات تایلند

تفریحات در تایلند انواع مختلفی دارد . تفریحاتی نظیر قایق سواری ، غواصی ، اسکی ، جت اسکی و موج سواری در شهرهایی که ساحل دارند از محبوبیت خاصی برخوردارند . پارک های آبی و همچنین سواحل تایلند یکی از مهمترین جاهای تفریحی تایلند است . تفریحات ساحلی از بهترین تفریحات پوکت به شمار می رود .

تفریحات شبانه از دیگر سرگرمی های مردمان تایلند و همچنین یکی از عوامل جذب توریست هاست . پس از غروب آفتاب در خیابان ها پرسه زدن و از زیبایی های لذت بردن ، به راستی که هیجان انگیز است . تا طلوع آفتاب تایلند شور و شوق خود را حفظ می نماید . زندگی شبانه یکی از مهمترین تفریحات پاتایا به شمار می رود .

در تایلند می توانید به فعالیت هایی مانند بانجی جامپینگ ، فیل سواری و موی تای بپردازید . موی تای همان بوکس تایلندی که از بهترین تفریحات بانکوک و دیگر شهرهای تایلند است و سالها توانسته محبوبیت خود را حفظ کند ، امروزه یکی از عوامل جذب گردشگران باشد .

منبع: لذت سفر
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 245

به "آشنایی با تفریحات تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفریحات تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید