تأسیسات گردشگری مانه و سملقان در تدارک میزبانی از مسافران نوروزی

به گزارش مجله سفر به کانادا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در نشست های جداگانه با هریک از مدیران و فعالان واحدهای پذیرایی، اقامتی، بوم گردی و... در شهرستان مانه و سملقان بر بهره مندی از تمام ظرفیت ها در جهت میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تأکید کرد.

تأسیسات گردشگری مانه و سملقان در تدارک میزبانی از مسافران نوروزی

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه تور به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه 30 بهمن ماه 98در بازدید از تأسیسات گردشگری مانه وسملقان، با هر یک از مدیران و فعالان واحدهای پذیرایی، اقامتی، بوم گردی، دفتر خدمات مسافرتی این شهرستان نشست هایی را برپا کرد.

او در این نشست ها با اشاره به الگوسازی در بین فعالان گردشگری با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات و بهره وری واحدها و تأسیسات گردشگری، بر برطرف نواقص و آمادگی برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی تأکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با بیان اینکه از هم اکنون بازدیدها با هدف ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان افزایش می یابد، مطرح کرد: باید در جهت ارائه خدمات شایسته به مسافران و آمادگی برای استقبال از مسافران در ایام نوروز کوشش کنیم.

در این نشست ها، مسائل و دغدغه های فعالان گردشگری و مدیران واحدهای تابعه موردبررسی و واکاوی نهاده شد و از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی قول پیگیری داده شد.

شهرستان مانه وسملقان به مرکزیت شهر آشخانه در شمال غربی این استان واقع شده است و از شمال و شرق به بجنورد، از جنوب به جاجرم، از غرب به استان گلستان محدود می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 651

به "تأسیسات گردشگری مانه و سملقان در تدارک میزبانی از مسافران نوروزی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تأسیسات گردشگری مانه و سملقان در تدارک میزبانی از مسافران نوروزی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأسیسات گردشگری مانه و سملقان در تدارک میزبانی از مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید