بهترین شهرها و روستاها در نزدیکی پوکت برای یک سفر کوتاه یک روزه

به گزارش مجله سفر به کانادا، برخلاف بیشتر جزایر تایلند، پوکت وسعت زیادی دارد. به همین دلیل، این جزیره پر از شهرهای کوچک و روستاهای زیبا است.

بهترین شهرها و روستاها در نزدیکی پوکت برای یک سفر کوتاه یک روزه

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

در پوکت می توانید برای سفرهای کوتاه یک روزه برنامه ریزی کنید و به بخش های مختلف جزیره سر بزنید. هر کدام از شهرها و روستاهای جزیره پوکت، حال و هوای خاصی دارند و جاذبه های متنوعی در آن ها وجود دارد که می تواند سفر شما را از یکنواختی خراج کند.

تور تایلند، فرصت خوبی برای سر زدن به جزایر متعدد این کشور از جمله پوکت است. در سفر به تایلند مجبور نیستید خودتان را به شهرهای بزرگ محدود کنید. می توانید مقصدهای کوچک تر را انتخاب کنید که کمتر توریستی هستند در نتیجه حال و هوای بومی تری دارند.

قیمت تور تایلند از آژانس های گردشگری مختلف را می توانید در خبرنگاران ببینید. ارزان ترین پکیج تایلند را ازطریق آژانس فروشنده تور خریداری و سفرتان را با پایین ترین قیمت برنامه ریزی کنید.

قبل از اینکه بار سفر ببندید و راهی پوکت شوید، بهتر اس شهرها و روستاهای نزدیک آن را بشناسید.

شهر Patong

این شهر در ساحل غربی واقع شده است. نه تنها برای گردشگران بلکه برای اهالی تایلند هم محبوب است و برای سفر به این شهر سر می زنند. مهمانی های بزرگ و تفریحات و بازارهای شبانه، از ویژگی های این مقصد گردشگری است. جاذبه های زیادی در این شهر وجود دارد از جمله فرصت های فراوانی برای خرید کردن. فروشگاه های ساحلی و مراکز خرید بزرگ، از جمله فرصت های خرید در این شهر هستند.

شهر پوکت

شهر پوکت، مرکز استان پوکت ساحل و دریا ندارد ولی پر از آثار معماری زیبا است. میدان قدیمی شهر، ساختمان های رنگارنگ و زیبا، کافه های دنج و جذاب و فروشگاه های قدیمی زیبایی دارد. بازارهای این شهر، به سبک قدیمی هنوز فعالیت می نمایند و خیابان های بلندی هستند که فقط محل عبور عابر پیاده است.

در نظر داشته باشید که برای گشت و گذار در پوکت، ضروری است که جاهای دیدنی پوکت را بشناسید. شما می توانید لیست کاملی از دیدنی های پوکت را در خبرنگاران مشاهده و با آشنایی بیشتری به این استان سفر کنید.

علاوه بر این، پوکت فرصتی عالی برای آشنا شدن با فرهنگ این کشور است. تعداد زیادی موزه و گالری هنری و فرهنگی دارد که دوستداران فرهنگ و هنر، باید برای دیدن آن ها وقت بگذارند. اگر دوست دارید از جاذبه های ساحلی فاصله بگیرید، تور پوکت بهترین انتخاب است.

مشاهده تورهای پوکت

Karon

این شهر هم پر از ساحل، ریزورت های توریستی و رستوران های متنوع است ولی فضایی خانوادگی تر و آرام تر دارد. با وجود اینکه در بین گردشگران محبوب است ولی هرگز شلوغ نیست و از ازدحام گردشگران، خبری نیست. اگر می خواهید شنا و غواصی را در محیطی خلوت تر تجربه کنید، بدون تردید این شهر را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید.

این شهر، مراکز خرید لوکس و بزرگ و مجلل ندارد ولی یک بازار سنتی دارد که در آن می توانید سوغات بخرید و چانه بزنید. اگر در چانه زدن مهارت داشته باشید، می توانید تخفیف های خوبی بگیرید.

ساحل Surin

این مقصد گردشگری، ریزورت های تفریحی لوکس دارد. هر آنچه که از سواحل تایلند در نظر دارید در این ساحل پیدا می گردد. شن های سفید و آبی بی کران دریا از ویژگی های تیپیکال سواحل تایلند است. پس زمینه ای از درختان نارگیل و جنگل های سرسبز در این سواحل دیده می گردد. یک مرکز خرید بزرگ هم در همین حوالی واقع شده است که برای خرید و تفریح، بسیار مناسب است.

ساحل Kata

ساحل Kata در جنوب Karon واقع شده است. این ساحل، مقصد خوبی برای خانواده ها و گردشگران در طول سال است. ساحل به قدری طولانی است که هرگز از شلوغ بودن و ازدحام، در آن خبری نیست و فضای کافی در اختیار دارید تا در آرامش، از ساحل لذت ببرید.

در این ساحل، فعالیت های تفریحی متعددی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. از انواع ورزش های آبی گرفته تا موج سواری و غواصی اسکوبا در این ساحل وجود دارد.

رستوران های فراوانی در اطراف ساحل واقع شده است که چشم اندازهای بسیار زیبا و غذاهای لذیذی دارند. بازار شبانه ای در این ساحل برپا می گردد که برای خرید کردن، ایده آل است. در این بازار می توانید سوغات و صنایع دستی تایلندی بخرید. حتی مواد خوراکی و پارچه و لباس هم در این بازار پیدا می گردد. در این ساحل به قدری جاذبه متنوع وجود دارد که ساعت ها شما و همه اعضای خانواده را سرگرم می نماید.

Chalong

این مقصد، ساحل و تفریحات شبانه به خوبی سایر مناطق تایلند ندارد؛ ولی میزبان دو جاذبه فرهنگی مشهور است. یکی تندیس بزرگ بودا که یکی از مهم ترین جاذبه های پوکت است. ارتفاع این تندیس، 45 متر است و بر فراز یک تپه واقع شده است. این تندیس بزرگ مرمرین را می توان از فاصله های دور مثلا از شهر پوکت نیز مشاهده کرد. چشم اندازهای اطراف از بالای این تپه، بسیار زیبا و نفس گیر است.

به غیر از تندیس بزرگ بودا، جاذبه ی دیگری در این مقصد وجود دارد که بازدید از آن در تعطیلات نوروزی پیش رو خالی از لطف نیست. معبد زیبای Wat Chalong یکی از معابد زیبای تایلند است که می تواند یکی دو ساعت کامل را در آن بگذارید و تزیینات زیبایش را ببینید.

رستوران ها و کافه های زیادی در این منطقه وجود دارد که فرصت خوبی برای امتحان کردن انواع غذاهای محلی است.

اگر در حال انتخاب تور نوروز هستید، می توانید از خبرنگاران یاری بگیرید. جست و جوی آسان، انتخاب بهترین تور با قیمت های مناسب از بهترین و معتبرترین آژانس های گردشگری، از مهم ترین امکاناتی است که خبرنگاران برای انتخاب بهترین تور، در اختیار شما می گذارد.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 295

به "بهترین شهرها و روستاها در نزدیکی پوکت برای یک سفر کوتاه یک روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرها و روستاها در نزدیکی پوکت برای یک سفر کوتاه یک روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید