باغ رستوران نعل اشکنه یکی از باغ رستوران های معروف همدان است (ویلا طراحی)

به گزارش مجله سفر به کانادا، جاذبه ها/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، باغ رستوران نعل اشکنه یکی از باغ رستوران های معروف همدان است.

باغ رستوران نعل اشکنه یکی از باغ رستوران های معروف همدان است (ویلا طراحی)

جهت دریافت خدمات ویلا طراحی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

یکی از برترین رستوران های همدان همین رستوران است که منظره طبیعی و بسیار زیبایی دارد. اگر می خواهید هنگام خوردن غذا از تماشای منظره ها طبیعی لذت ببرید، این رستوران را انتخاب کنید. در زمانهای قدیم، بخاطر وجود سنگلاخ در محله فعلی باغ رستوران نعل اشکنه، همین که اسب ها می خواستند از آن عبور نمایند، نعل هایشان می شکست و از این رو، نام رستوران را نعل اشکنه گذاشتند.

رستوران نعل اشکنه یکی از معروف ترین رستورانهای همدان است و قرار گرفتنش در مسیر دریاچه عباس آباد که هم خوش آب و هواست و هم منظره زیبایی رو به طبیعت دارد، جذابیت آن را دوچندان می نماید. هم تخت های سنتی و هم میز و صندلی مدرن در این رستوران قرار گرفته است و هر کس با توجه به سلیقه خود، هر کدام را که راحت تر است، انتخاب می نماید. البته قیمت این رستوران کمی بالاست ولی ارزش هزینه کردن را دارد. برترین کباب های شهر را می توانید در رستوران نعل اشکنه نوش جان کنید. برای پخت غذاهای این رستوران از تازه ترین و باکیفیت ترین گوشت و مواد اولیه استفاده می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2203

به "باغ رستوران نعل اشکنه یکی از باغ رستوران های معروف همدان است (ویلا طراحی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ رستوران نعل اشکنه یکی از باغ رستوران های معروف همدان است (ویلا طراحی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید