اوت لت های سنگاپور، جایی برای خرید ارزان

به گزارش مجله سفر به کانادا، بهترین اوت لت های سنگاپور

وقتی به شهر مدرن و گرانی مثل سنگاپور سفر می کنید بازدید از مراکز خرید لوکس آن می تواند هم شما را با اجناس روز جهان آشنا کند و هم تفریحی مناسب برای گذراندن روز باشد، اما شاید خرید از برند های گران قیمت آن برای بیشتر افراد امکان پذیر نباشد، در اینجاست که اوت لت ها می توانند بسیار یاری کننده باشند چون می توانید برندهایی که دیگر چندان مد روز نیستند را با قیمت های باورنکردنی و با تخفیف هایی بین 30 تا 70 درصد خریداری کنید. اوت لت ها جایی است که می توان در آن خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای در آن داشت، می خواهیم نگاهی به بهترین اوت لت های سنگاپور داشته باشیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

اوت لت های سنگاپور، جایی برای خرید ارزان

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

کاتی سینلیژر اورچارد

بیشتر مغازه های این مرکز خرید کالاهای ورزشی می فروشند. در این مرکز می توانید از برندهای معروف و لوکسی مثل ریبوک کفش و پوشاک زنانه و مردانه خریداری کنید. معمولا یک فصل از فراوری این کالاها گذشته است و هر هفته محصولات تازه ای به محصولات قبلی اضافه می گردد. می توانید هر روز از صبح زود تا 10 شب به این مرکز مراجعه و از تخفیف های استثنائی بین 30 تا 70 درصد آن بهره ببرید.

ای ام کی هاب

بیشتر مغازه های این مرکز اجناس زنانه مثل دامن، کیف و کفش را به فروش می رسانند اما فروشگاه هایی نیز برای آقایان و بچه ها در نظر گرفته شده که بسیار متنوع هستند. در این محل هم مانند بیشتر اوت لت ها، فراوری کالاها برای فصل قبل است و می توانید آن ها را با تخفیف هایی بین 30 تا 80 درصد خریداری کنید. این مرکز هر روز از ساعت 10:30 صبح تا 10 شب باز است.

دسنترپوینت

در این محل انواع پوشاک و کفش های زنانه و مردانه از برند دانمارکی را می توانید پیدا کنید. همه این اجناس را می توانید قبل از خرید به دقت در ویترین ها نگاه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. اگر از علاقمندان به کیف و کفش چرم هستید تعداد کمی از فروشگاه های این محل به فروش لوازم چرم مشغول هستند. در این جا هر هفته کالاهای جدید آورده می گردد که باعث می گردد تنوع اجناس خیلی زیاد باشد. برای خرید در این مرکز می توانید هر روز از ساعت 10:30 صبح تا 9:30- شب به این محل مراجعه و از تخفیف های 30 تا 70 درصدی برخوردار شوید.

آی ام ام

بهترین زمان برای خرید از این مرکز نزدیک سال نوی میلادی و نیز رویداد فروش بزرگ سنگاپور است. در این مرکز فروشگاه های زیادی وجود دارد که به فروش انواع پوشاک، کیف، کفش و … مشغول هستند و قیمت های آن ها تقریبا مناسب است. برای خرید کالاها نسبت به اوت لت های دیگر با تخفیف های کمتری روبرو می شوید، تخفیف هایی بین 30 تا 50 درصد. در هر مغازه ای اجناس متفاوت می بینید که از نظر تنوع شما را کاملا راضی می نمایند و هر کسی با هر نوع سلیقه ای معمولا دست پر از آن خارج می گردد. بیشتر وقت ها این مرکز از ساعت 10 صبح تا 9:30 شب باز می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 393

به "اوت لت های سنگاپور، جایی برای خرید ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوت لت های سنگاپور، جایی برای خرید ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید